Ik ben al een tijdje weer aan het werk, maar mijn zoon blijft de fles weigeren al ik werken ben, en moet ik hem steeds ophalen. Maakt niet uit wie de fles geeft, papa, oma, of op het kdv, overal weigert hij. Ik heb alle soorten en maten fles al geprobeerd. Ook heb ik geprobeerd uit een cupje te laten drinken, ook zonder succes. Fingerfeeden willen ze denk ik niet op het kdv, dus nog niet geprobeerd. Ook geprobeerd de bv dikker te maken met rijstebloem en dan met een lepeltje geven, maar de bv word niet dikker door de bloem en hij laat het zo weer uit zijn mond lopen... Mag ik eventueel al bambix geven (is eigenlijk vanaf 6 maanden)? Heb over een maand ander werk en dan kan ik hem echt niet ophalen als hij niet wil drinken Confused
hoi! borstvoeding mengt niet goed met rijstebloem. je kan biobim proberen. Biologische pap vanaf 4 maanden die heel goed mengt met bv. Het stinkt wel een beetje, maar mijn mannetje vind het heerlijk! succes...
mijn flessenweigeraarster is uit een fles gaan drinken na het plaatsen van een dental speen op de fles...en vooral blijven oefenen...want je weet maar nooit
waar koop je biobim? dan ga ik dat eens proberen dental speen ook al eens geprobeerd, maar kan alijd nog een keer
via http://www.biobim-shop.com/shop/ kan je het bijv online bestellen ! Geen idee waar ze het verkopen, maar denk meer in soort van natuurwinkels !
maxje, hier ook een flessenweigeraar. het is me een keer gelukt om haar weer uit de fles te laten drinken. ik heb er toen een dag voor uitgetrokken. eerst 20 cc gekolft en net zo lang geprobeerd tot de het op had. duurde ongeveer 2 u. de volgende voeding helemaal gekolfd en weer net zo lan geprobeerd tot ze het op had. ze was gestopt nadat we verhuisd waren. met bovenstaande methode had ik haar weer aan de fles. 2 weken later naar het kdv: toen ging het weer heel snel bergafwaarts tot ze weer volledig weigerde. uit de tommee tippee fles drinkt ze nu soms een beetje, maar ik kan er niet op rekenen, dus ik ga 2x per dag voeden op het kdv. nu maak ik me zorgen hoe het over 1,5 maand moet als ik niet meer het recht heb om te gaan voeden. succes!
ik heb hetzelfde probleem. Ik geef dus ook live-voeding. Maar over 2 maanden gaat ze naar het KDV en is ze 6 maanden, hopelijk kan zij dan uit een beker drinken (tuit of anti-lek)? Weet iemand of dat dan al kan? Of zal ze die dan ook niet pakken omdat ze ook niet uit de fles drinkt?