100 gram minder in de nutrilon forte 1, maar wel dezelfde prijs!?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door minieme1984, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minieme1984

13 mei 2012
    85
    0
    0
    verpleegkundige
    noord brabant
    Ik wil even mn verhaal kwijt....
    Tot onze verontwaardiging kwamen we er vanmorgen achter dat nutrilon niet alleen de verpakkingen heeft veranderd omdat er voortaan pronutra inzit (ondersteund niet alleen het immuumsysteem maar ook een gezonde hersen ontwikkeling), maar ook dat in de forte 1 variant nu 100 g minder zit. De prijs is wel hetzelfde gebleven!:(
    Wij hebben even gebeld met de nutrilonlijn en die vertelde dat er 100 g minder in zit, omdat moeders hadden aangegeven dat ze vaak poeder moeten weg gooien omdat het maar 1 maand houdbaar is. Deze moeders gebruikte de forte dan ook in combinatie met aan andere voeding. Nutrilon vind dit zonde. Ook is de prijs gelijk gebleven of duurder geworden, omdat de wereld voedsel prijzen stijgen.
    Naar mijn mening is dit lul koek, want toen ik in het begin de voeding combineerde met standaard ging zo'n pot niet langer mee dan een maand. Nu drinkt hij 150/5 volledig forte en gaat zo'n 900 g pak 1 week mee. Wij worden dus weer lekker benadeeld als consument, omdat borstvoeding helaas niet lukte. Ook is de 1 variant nooit in de aanbieding, dus betalen we allemaal de volle mep omdat je niet anders kan als het gaat om flesvoeding.
    Zijn er nog mee nutrilon gebruikers die dit bij andere varianten op hebben gemerkt.

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat is een beetje onzin om dat te zeggen van nutricia. Zijn genoeg en zelfs meer mensen die korter ermee doen. Zo verdienen ze natuurlijk meer.
    Dat nummer 1 nooit in de aanbieding is vind ik ook vreselijke onzin. Tja moet je maar bv geven zeggen ze dan. Wat als je niet wilt of kunt. Daar hebben ze geen boodschap aan natuurlijk.

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Je kan ook een ander merk flesvoeding proberen? Ze zijn allemaal even goed.

4. minieme1984

13 mei 2012
    85
    0
    0
    verpleegkundige
    noord brabant
    Ik ga idd ook overstappen naar kruidvat forte variant.:)

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Oh, dat doen ze elke keer als ze de verpakking en de samenstelling wijzigen. Ik vermoedde al dat er dit soort berichten zouden komen toen een paar weken geleden opeens de berichten de kop opstaken dat de kv weer eens niet in de winkel lag.

Paar jaar geleden gingen ze op dezelfde manier van 1000g naar 900g per pak. O ja en toen veranderde de de 'unieke vezelmix' van naam in 'immunofortis'...puur boerenbedrog, het gaat nog steeds om hetzelfde poeder.

Deel Deze Pagina