nee hoor je hoeft niet op te passen want wat hier gezegt word word alleen hier gezegt en vertel ik verder niet. dagmar weet wel dat ik probeer zwanger te worden hoor. maar er staat een foto in mijn album hier.
grappig dat jullie elkaar kennen. wat een weer he ppfff het regend hier al bijna de hele middag. mijn hondje had vandaag weer een teek dit is sinds we hier wonen al de 2de keer en vind ze zo vies weet er iemand wat meer over deze beestje?? fijn weekend allemaal
hoi mag ik hier ook af en toe mijn hoofd naar binnen steken (niet altijd tijd om op zp te zitten) ik ben ook 100+ ik ben getrouwd en heb 2 kindjes Ben 2 jaar en Neil 7 weken ben 39 , dus een oude mama wij hebben een boekhoudkantoor en daar werk ik 1 dag in de week maar nu nog lekker zwangerschapsverlof zoals je ziet ben ik ook begonnen met afvallen, maar daar ga ik het niet elke keer over hebben hoor.!! wijsamen@ ja ,ieks teken , wij hadden ook een hond die het regelmatig had ik was hem een keer aan het aaien toen had ik hem bijna kapot geaaid. ik neem aan dat je hem met een tekentang eruit haalt ,anders blijft de kop zitten, bij mensen kan dat de ziekte van lyme veroorzaken bij beesten gelukkig niet. ik heb zelf gelukkig nog nooit een teek gehad. (gewoon niet in de struiken rollebollen oh en meiden ook met 100+ kun je zwanger raken hoor!!! en je valt er nog van af ook nog ( ik tenminste) ik woog voor mijn zwangerschap 6 kilo meer dan erna en daarna nog 2 kilo eraf oh vind het nu al gezellig om over van alles en nog wat te kletsen spinnekop
nou ik ga gelijk leuk nieuws geven. ik ben zwanger!!! ik geloof het nog bijna niet daarom is mijn banner nog niet aangepast maar ik had vandaag een streep. zie topic (ik snap er niks meer van help) ovu en zwangerschapstesten.
hoi hoi, Ik kletste ook altijd in het oude topic maar dat is we erg dood nu haha dus nu maar weer hier gezellig. IK ben ninja kom uit brabant ben 27 jaar. Ik heb al bijna 11 jaar een relatie met me vriend(30) en sinds februari hebben we een zoontje sem echt een heerlijk kind. Toen ik zwanger raakte woog ik 132 kg nu 107. Ben in de zwangerschap veel afgevallen en vrijwel direct na de bevalling opgenomen in het zh omdat ik galstenen had. Door al de elende want ik heb totaal 3x in het zh gelegen 3 weken(leuk in je verlof NOT) ben ik toen ook nog veel afgevallen. Nu probeer ik een beetje op gewicht te blijven en hopelijk ook nog eens onder de 100 te gaan maar ja ik ben wel te vreden met mezelf. Verder werk ik 3 dagen in de week als kok.
@wijsamen ik heb echt al 6 teken gehad in mijn leven (scouting en wildebras als kind) en nooit iets opgelopen hoor geen alcohol over heen gooien in iedere geval. @tricia gefeliciteerd !!!! @antaras tuurlijk @ninja leuke naam Sem @spinnekop jij ook welkom Zo lange dag gehad hier nu lekker slapen en dan morgen weer werken ach hoort erbij
Hey Patricia, Wat leuk,gefeliciteerd zeg!! Ik had je even nagekeken,maar volgens mij weet ik bijna zeker of jij het ook bent,zal zo nog ff in je fotoboek kijken hier voor de zekerheid. Hier gister het sollicitatiegesprek gehad.. helaas hoor ik daar eind volgende week pas wat van,dan zou ik nog een 2e gesprek hebben.. dus ben heel benieuwd. Gister ook nog naar het Pinkribbon gebeuren geweest,dat viel helaas een beetje tegen.. Maar even goed een leuke dag gehad met ons mam en een vriendinnetje.. s'avonds helemaal kapot.. maar nu weer fresh and (bijna) shiny.. Zit al een paar dagen te wachten op een ex-collega/vriendin die moet bevalllen. Afgelopen zondag (geloof ik) was ze uitgerekend..dus het zal binnenkort wel komen..komt wel goed! Ik ga ff bakkie koffie halen voor mijn mannetje! Liefs Sylvia
Hahah,jaja,ik heb je wel herkend hoor.. Ik dacht al dat jij het was,maar wist het niet zeker! En,heb je je man al verteld van het goede nieuws?? Ik kan niet wachten tot dat bij mij zover is,pff.. Liefs Sylvia
ja ik heb het hem verteld. ik heb hem op zijn werk gebeld en gezegt dat hij even in zijn mail moest kijken. toen heb ik de foto door gestuurd van de test hij is ook nog een kwartier eerder van zijn werk gegaan zodat we elkaar nog heel even zagen voordat ik moest werken echt onwijs lief. vandaag nog 2 testen gehaald dus ik heb nu 4 testen liggen. 1 digitale en 3 kv2v5 dus als hij donkerder word dan ga ik de digitale doen en dan pas geloof ik het volgens mij echt hahaha
Wat super leuk en lief joh! Hier is mijn mannetje even gaan squashen onverwachts...dus heb ff uurtje voor mezelf Deze maand hoef ik niet zenuwachtig te zijn voor een test,helaas eisprong door de week gehad.. dus laat de rode duivels maar komen. Wel gek,ik heb een pendel vandeweek gekregen dat ik Oktober zwanger zou raken.. hmm..maar ja,we zien het wel. Hebben jullie nog plannen voor dit weekend dames?? Hier eigenlijk niet,straks ff wat bloembakken en potten halen en boodschapjes doen..maar verder lekker niks denk ik.. kan ook heerlijk zijn Liefs Sylvia
mama rianne@ dank je wel. het is inderdaad een onwijze mooie hond maar ook onwijs lief. op shows doet ze het ook goed dus ik mag een beetje eigendunk hebben sylvia@ das wel jammer dat je door de weeks je ei had. het is ook niet te bepalen natuurlijk. ik heb hem eigenlijk ook telkens na woensdag mijn ei. alleen deze keer had ik hem op maandag volgens mij. ja ben ook heel blij dat hij even eerder thuis was hoor.
whaaa echt wel duidelijk hoor. Bij mij gaf ie ook z,n mooi streepje aan en daarna al gelijk ook deze uitslag. 4 dagen voor nod. Dus ga maar lekker genieten meid!! Over 8 maanden heb je gewoon een mooie baby!!
trica gefeliciteerd hoor geniet er maar van. lekker wat tijd voor je zelf silvia hier vanmorgen even naar de stad geweest met mijn meisje ze zegt nu opa en oma maar ze lief de manier waarop ging kijk voor een broek voor man lief maar die heeft een rot maat 30/30 maar weer niks gevonden en hij kon niet meer want moest werken en is nu computer maken van mijn tante. senna slaapt nu en gaat daaarna naar oma ze blijft daar voor het eerst slapen (is altijd een slechte slaapster geweest) maarja nu 1,5jaar later moet ze er maar aan wennen hoor dan kunnen wij ook eens wat leuk gaan doen avonds ook als wij ergens met haar gaan slapen vindt ze dat niks. ging je gesprek verder wel goed of had je er zelf een goed gevoel bij rot is dat he zo lang wachten. iedereen een fijn weekend verder even een klein vraagje waar kopen jullie je lingerie? of slips ik kan dus steeds geen goeie vinden.