Hoi hoi, Mijn gesprek ging op zich wel lekker..maar dat heb ik vaker gehad en belden ze nog op dat het niks werd.. Daarom ga ik er maar van uit dat het niks wordt,kan het straks alleen maar mee vallen.. Enneh,mijn lingerie koop ik over het algemeen alleen bij Triumph.. dat is de enige winkel waar ik leuke,stevige ( cup F) bh's kan kopen. Vaak kwam ik dan in van die ouwe mutsen dingen zeg maar.. Maar bij Triumph heb je nog wel leuke,vlotte en sexy lingerie in een grote maat. Je betaalt er wel voor,moet ik er wel bij zeggen..maar toevallig een paar maanden geleden van vriendlief 3 setjes gekregen,daar was hij ( dacht ik ) 270 Euro's voor kwijt.. Maar dan heb je ook echt wat. En het grappig is,ik ben daar de eerste keer geweest voor lingerie,kom ik dus een paar weken erna voor iets anders terug,maar ze wist nog precies welke maat ik moest hebben.. Nu heb ik ook wel,in mijn ogen,gigantische jetsers die je niet snel vergeet,maar toch.. was voor mij een extra pluspunt voor die zaak. Voor de rest vandaag weinig gedaan,eigenlijk heel de middag een beetje suf zitten borduren..verstand op 0...dus nu heb ik het werkje af (ook voor het eerst) en kan ik aan de nieuwe beginnen. Gaat helemaal goed komen! Meiden,fijne avond allemaal.. ik ga ff douchen,daarna de "campingsmoking"aantrekken en heerlijk met mijn mannetje op de bank "Ik hou van Holland" kijken Liefs Sylvia
hoi hoi hier vandaag bezig met de slaapkamers leeg halen. 15sept is de riool naar boven gekomen en alles moes er dus uit kwa vloerbedekking en laminaat zijn 2 weken naar duinrell geweest omdat er hier drogers aan stonden die 24ur perdag aan moesten staan nu zijn we 2 weken thuis en komen ze eindelijk de slaapkamers doen en keuken maarja alles spullen moetten uit de kamers en das best een zooitje in ons huis nu. Triumph heeft indd mooie dingen en ja best duur maar dan heb je ook wat ahahha. wat heb je gemaakt?? ik hou van holland is indd een leuk programmaheb ook een stukje gezien. groetjes
heel bekend probleem sylvia ik heb hier cup maat H. ik kocht ze altijd van Prima Donna. ook hele mooie bh's en je betaald voor 1 beetje leuke bh 100 euro en voor het broekje 80 euro. maar nu heb ik een Anita gevonden een stuk gekoper en zonder kant maar wel een stevige ook voor maar 50 euro en dat klinkt toch een stuk beter.
@ wijsamen: ik heb een geboortetegeltje gemaakt..is mijn eerste die ik helemaal zelf heb afgemaakt.8) Was al met de 2e begonnen,alleen net uit elkaar zitten friemelen omdat het niet goed was gegaan Dus misschien straks en anders morgen weer een poging wagen. @ Patricia: Jij kent het probleem dus ook.. het is zo lastig om leuke,vlotte maar ook stevige bh's te vinden..Ik begrijp ook niet waarom die broekjes erbij zo achterlijk duur moeten zijn..maar ja,wie ben ik Verder niet zoveel nieuws,mannetje is weer aan het werk gegaan vanmorgen,die is vrijdag waarschijnlijk weer thuis. Gister is mijn oud-collega/vriendin bevallen van een dochtertje: Senna Totaal geen naam die ik van hun verwacht had,maar wel leuk natuurlijk Vanavond ( uiteraard ) Greys Anatomy kijken.. Volgt een van jullie dat toevallig ook?? Wordt spannend vanavond! Oh ja,en ik ben sinds vanmiddag gestopt met roken ...hopen dat ik het volhou.. dat zal natuurlijk niet mee werken om zwanger te raken he.. Nou,toedeloe maar weer he.. Liefs Sylvia
haha,das toevallig, had ik nog niet eens gezien!! Wij kennen toevallig 2 jongetjes die zo heten en nog geen meiden..dus we moesten ff een ommeslag maken.. Ik had bij hun een spaansachtige naam verwacht,mam's komt uit Colombia,vandaar.
oke ik kende het ook alleen als meisjes naam. senna is vandaaag bij oma want ze komen de vloeren vandaag doen. eindelijk ben die rotzooi in huis zo zat. vannacht werd senna wakker en ik ging een beetje melk maken alleen ik voelde me niet goed worden dacht dat ik ging overgeven of zou flauwvallen en ik dacht van als ik nu niet naar mijn vriend ga dan val ik zo hier neer en dan hoord hij me echt niet als ik hem roep dus ik liep naar de woonkamer waar we nu slapen omdat de slaapkamers leeg moesten dus ik liep naar de woonkamer en daar lag ik ineens mijn hond likte me wakker en ik riep me vriend gelukkig hoorde hij me. nu net liep ik buiten emt de hond en hup daar ging ik weer nu zit ik te denken vandaag heb ik mijn eisprong zou het daar mee te maken hebben of eerder met het lijnen en dus niks geen suiker meer sinds maandag? wat denken jullie hoe gaat het met het niet roken vind het super knap van je zou willen dat mijn vriend ook stopte:x
hi allemaal hoe staat het leven hier????? hier alles goed. gisteren bij de dokter geweest en die zegt ook dat ik zwanger ben maar ja dat wisten we natuurlijk al maar toch leuk die bevestiging.
Gefeliciteerd Tricia, kan me voorstellen dat het leuk is om nog een keer een bevestiging van je zwangerschap te krijgen Hoe voel je je verder?
Het Tricia, Lekker hoor,die bevestiging.. en straks als je het iedereen mag vertellen lijkt me ook wel gaaf. Wel raar dat ik het al weet,en verder van Hyves nog niemand,tenminste,van de vrienden neem ik aan?? Ik zal je trouwens eens uitnodigen,vind je dat goed? Uiteraard hou ik mijn mond daar he,over je zwangerschap.. Liefs Sylvia
ik voel me goed. alleen heel erg moe en raar gevoel in mijn buik. verders eigenlijk niet zo veel last. ook niet van misselijkheid. volgende week moet ik alleen denk ik al wel een positiebroek kopen want mijn gewone broeken knellen een beetje op hyves zijn er een aantal die het weten maar nog lang niet iedereen. er zit ook familie op hyves en die wil ik voorlopig nog even niks zeggen pas met kerst ga ik het het in de kaartjes schrijven ihihih
zo....ik vroeg of ik hier mee mocht kletsen hahaha, blijf ik gewoon weg. Ik zal vanaf nu eens bijlezen en reageren. Jullie kennen elkaar al een tijdje? Doen we voorstellen hier?
Wat goed dat je het zegt, ik dacht dat ik me al had voorgesteld.. zie nu als ik terugkijk dat ik nog nooit heb gereageerd, terwijl ik wel altijd meelees.... aangezien ik ook een 100+ ben. Nou goed ik zal me even voorstellen, ben een jonge meid van 30+, in verwachting van mijn derde kindje. Mijn 2 dochters zijn 9 en jongste binnenkort 8 jaar. Op mijn zwaarst woog ik 129.1 bij een lengte van 1.68, begin van mijn zwangerschap woog ik 124.6 en nu weeg ik 117.9. Ben dus afgevallen. Vanwege grote kans op zwangerschapsdiabetes ben ik onder controle bij een internist en dietiste en moet ik me houden volgens een eetpatroon, waar ik weinig koolhydraten eet. Door dit patroon val ik gemiddeld een kilo per week af. Ze zeggen dat het geen schade zal brengen aan mijn kindje, omdat ik al voldoende eet en mijn kindje niks tekort zal komen. Ik kan niks anders dan hun geloven. Want zwangerschapsdiabetes zit ik ook niet op te wachten. Voor de rest gaat mijn zwangerschap naar wens.
Hallo allemaal! Ik heb een vraagje.... zit namelijk zo ik ben op zoek naar een positiejurk maar wel een leuke! En eventueel ook nog andere kleding. Iemand tips voor een site of winkel? Ik vind het best lastig met een grote maat, en wil geen soepjurk aan. Groetjes Chantal
momenteel heeft de miss etam 20 % korting op positiekleding. ik heb gisteren 1 legging, 2 rokjes en een shirt gekocht voor 22 euro wat normaal 90 euro kostte. achtie is tot 2 november maar momenteel hebben ze ook veel uitverkoop.
Hoi hoi, Dat viel mij ook al op,dat het hier zo rustig is...jammer Hier een super druk weekend gehad... ouders over de vloer gehad het hele weekend. Hun wonen in de kop van N-H,dus als die komen,zijn ze er gelijk een heel weekend. Zaterdag avond lekker wezen wokken en gister de verjaardag van de moeder van mijn vriendinnetje bij ons thuis gevierd met een uitgebreide brunch.. We hebben zoveel gegeten dat we s'avonds niks meer hoefde.. En vanmorgen ging de wekker om half 4 ,vriendlief moest weer werken en ik breng hem dan altijd even naar de vrachtwagen toe.. Dus nu weer heel de week alleen.. Morgen lekker een dagje shoppen met mijn "nichtje"van 12.. die wou een meiden middagje met Tante Koekie ( dat ben ik ) Dus morgen lekker winkelen. Woensdag naar het uitzendburo,die willen me graag inschrijven..ben benieuwd! Nu zijn jullie wel weer ff op de hoogte...toch?? Liefs Sylvia
tricia woooooooooooowwwwwwwwwwww gefeliciteerd geniet er maar van. alle nieuwe meiden welkom ik heb een nieuwe site ondekt www.weegclub.nl vindt het geweldig ben de 11 weer begonnen met het ega dieet en nu 2,6 kilo lichter had meer kunnen zijn als ik niet zo dom was om toch elke keer een hapje te nemen van wat lekkers schaam schaam
oeii ik had nog niet eens appel gelezen en ik reageer al sorry gezellig een meiden dag mijn nichtje van 12 vertelde dat ze een bhtje ging kopen 70 aa ik lach in een deuk ben de volgende dag gelijk een leuk setje voor dr gaan halen en denk gelijk aan me zelf AA uuhhmm heb ik dat ook ooit gehad whahahah. trica das lekker shoppen zo. ik snap nou nog steeds niet of ik alle berichten terug kan lezen terwijl ik typ om zo op iedereen te reageren. groetjes