Haha,idd.. volgens mij ben ik bij cup b begonnen... mijn nichtje heeft ze ook al,maar d'r vader vind het niks.. misschien zal ik morgen ook is ff kijken voor d'r,zal ze vast niet erg vinden. Ze krijgt geld mee van d'r vader en ze wil iets chiques kopen voor woensdag,dan heeft ze een High Tea en dan moest ze chique gekleed gaan. En uiteraard ff langs de FEBO
Ja,was ff leuk en gezellig hoor.. goed geslaagd bij de C&A voor haar en bij Coolcat en Bristol...dus die kan morgen chique naar haar feestje toe. Ik zelf natuurlijk ook wel wat gekocht,een broek bij Miss Etam en een shirtje bij V&D. Toen even naar de H&M geweest voor een kraamkadootje.. Ik wou in eerste instantie kleertjes mee nemen,maar wist niet zeker wat moeders er van zou vinden..dus is het een kado bon geworden en voor mezelf een rompertje.. was te schattig om te laten hangen.. Zal zo ff foto maken en hier plaatsen. En uiteraard,even heerlijk naar de FEBO geweest,was ook wel ff lekker. Daarna nog de rest van de middag bij mijn schoonzus gezeten,was ook wel ff gezellig. Nu wel helemaal gaar eigenlijk,veel gelopen enzo en koud dat het was... Nu lekker kacheltje aan en koppie koffie binnen hand bereik ff alle forum's weer nalezen
heej even een vraagje zouden jullie op mijn meisje willen stemmen ze doet mee met baby van de maand naam is senna en is ingezonden door wijsamen ze staat bijna onder aan super bedankt alvast http://www.zwangerschapspagina.nl/babyvdmaand.php groetjes wij samen
Kan me hier ook aansluiten zie ik. Heb al 2 kindjes gekregen met ernstig overgewicht en heb dat nu nog steedsdus minder kans op een zwangerschap in combi met mijn leeftijd nu 37. Ons eerste kindje kreeg ik met 1*0 kilo(te erg om het het hele gewicht te noteren!!),ons tweede kindje was ik 1*2(nog erger om gehele gewicht te noteren!!) en nu zijn er gelukkig heel veel af maar ben nog steeds veels te zwaar.Sta onder begeleiding van een dietiste en er gaan heel langzaam kilo's af maar het mooiste is er komt niks meer bij,blijft stabiel of verminderd en dat is de gouden regel bij mij.Alle crashdieten werkten niet op lange termijn maar dit werkt wel,ben 2 jaar stabiel met af en toe weer een mindering in het gewichtBen er heel blij mee dat het zo langzaam gaat want nu komt het er niet bij als ik eens een keertje heb gezondigd. Ons doel voor een derde wonder stimuleert heel erg goed dus ga lekker door met waar ik mee bezig ben.Zwem nu 2x in de week 40 of meer baantjes en dat voelt super goed. Hopelijk brengt elke kilo eraf ons steeds dichter bij ons doel. gr.deborah
Welcome to the club! Toch wel fijn om te lezen dat het niet onmogelijk is om zwanger te raken met best wel veel overgewicht. Een aantal jaren geleden ben ik in korte tijd 30 kilo afgevallen,helaas zit dit er allemaal weer aan en extra.. Bij mij is het er af gegaan toen ik moest gaan fietsen naar mijn werk..was toen 10 km heen en weer 10 terug.. Elke dag,toen vlogen de kilo's er af. Heb ook nog een heup broek hier liggen die ik toen aan kon..blijf hem toch op de een of andere manier bewaren..in de hoop dat ik er ooit nog in kan. Hier verder weinig nieuws eigenlijk.. mannetje is gisteravond aan het werk gegaan en die is wss volgende week pas thuis helaas. Hij moest naar Slowakije.. dus is ie wel ff zoet met rijden denk ik En de jacht naar een baan gaat ook weer verder..en zeker met de kerst in het vooruitzicht vind ik het wel fijn om weer een inkomen te hebben
Ja ik ben het levende bewijs dat zwanger worden met ernstig overgewicht zeer zeker mogelijk is!vind dat zo erg dat het gewicht altijd ter sprake komt als je zwanger wilt worden.Nu ook weer hoor bij ons eerste bezoek aan de gynaecoloog Snap het allemaal best maar het hoeft er telkens niet zo ingewreven te worden.Wij weten immers zelf ook dondersgoed dat een lager gewicht gezonder is! Maar dat maakt de wens er echt niet minder om en de liefde voor onze kids al helemaal niet! Heb op Senna gestemd hoor,wat een dotje! Gr.Deborah
@Triciaroficiat!! Hoe voel je je? Zijn er ook nog 35+ meiden hier of ben ik de enigste 'ouwe'? Niet dat het uitmaakt hoor maar helaas voor de biologische klok wel van belang, gr.deborah
Hoi meiden, Kom jullie even een hart onder de riem steken want ik ben inmiddels zwanger van ons derde kindje Het kan ook al ben je lekker rond!En zelfs al ben je net als mij véél en veels te rond! Krijg volgende week een echo,dan weten we ws precies hoe lang ik zwanger ben,op de ene site ben ik 5 weken terwijl een andere site met de zelfde berekening doe en dan ben ik 6 weken zwanger,snap er niks van.Tel vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Dus meiden het kan,het kan,het kan! Liefs Deborah
Hoi Meiden, Zijn jullie hier nog een beetje actief? Zoja dan zou ik graag mee willen beppen Groetjesss Jetje
Nou deze topic is vrij rustig eigenlijk, mag eigenlijk wel meer gebabbeld worden Maar welkom jettje.. Ben je al in verwachting of bezig...
Welkom Jettje! En al een heel eind op weg zie ik in je banner,wat gaaf! Gaat alles goed? Meiden ik moet over een week voor het eerst naar de verloskundige,ik zie er tegen op alleen vanwege het weegmoment,erg hé dat dat zo mijn plezier kan verpesten,elke keer dat wegen en dat word dan groots op het kaartje geschreven,erg leuk als mensen er naar vragen die 3 getallen Daar had ik bij de gynaecoloog geen last van!Daar hoefde ik nooit op de weegschaal!je zou er bijna door terug gaan! gr.deborah
Ik vind ook dat er wel wat meer gekletst mag worden hoor.. Er wordt wel eens gezegd: Dikke mensen zijn gezellig.. Nu wil ik uiteraard niemand voor het been schoppen hiermee,maar het zou leuk zijn als we het een beetje waar konden maken Hier niet veel nieuws,wij gaan volgende week een midweekje naar centerparcs en vanaf half januari begin ik aan een nieuwe baan.. Hebben jullie niks te vertellen????
Hoi Meiden, Gelukkig dat jullie er nog zijn Ik ben Jet en vandaag precies 32 weken zwanger van de 2de. eigenlijk stond nummer 2 niet op de planning zeg maar, maar moeder natuur dacht er anders over deborah73* kan me voorstellen dat je tegen het wegen opziet. Bij ons hoef je niet meer elke keer op de weegschaal. Ze vragen het wel de 1ste keer en een keer op het einde. Ik weeg wel elke keer omdat ik bij de vorige zwangerschap suiker heb gehad. Ik zeg nooit het getal in 1 x maar elke cijfer apart zo lijkt het voor mij gevoel wat minder Sylvia1982# lekker hoor een midweekje naar centerparcs. Waar gaan jullie precies naar toe? En volgens jaar een nieuwe baan spannend hoor wat voor wek doe je? Vlede week heb ik in het ziekenhuis gelegen omdat ik op mijn buik was gevallen. Auw, niet echt slim. Gelukkig maakt de kleine het goed. In het ziekenhuis dacht ik lekker te kunnen internetten op zwangerschapspagina maar nee hoor het ziekenhuis blokkeerde deze site Hebben jullie de kerstboom al staan? Groetjesss Jetje
Hey Jetje, jammer joh,dat je in het ziekenhuis niet op zp kon.. zal wel een gemis zijn denk ik. Maar het belangrijkste is dat de kleine gezond is,en jij zelf uiteraard Wij gaan naar de Vossemeren,zijn we 2 jaar geleden ook geweest..daar zit een schoonheidssalon bij.. dus ik denk dat ik me eens even lekker laat vertroetelen..en dan uiteraard lekker bij een haardvuurtje met mijn mannetje romantisch doen..hihi Half januari ga ik bij Defensie werken,hier in 't dorp. Wij hebben hier een vliegbasis zitten en daar ga ik als burger aan de slag op het logistieke gedeelte. Enige "minpuntje"is dat het om een 0-uren contract gaat..maar heb het volste vertrouwen dat het wel goed gaat komen. Ben wel al lang blij dat ik geen uniform aan moet,ben bang dat ze die niet hebben in mijn maat..
Hoi meiden, Heb eindelijk weer internet op mijn laptop. Het heeft een paar maanden geduurt maar dan heb je ook wat Sylvia1982* lekker hoor naar de Vossemeren. Heerlijk een schoonheidsalon, laat je maar lekker verwennen. Een 0-uren contract kan nadelig zijn maar je heb te minste werk. En nog in de buurt ook. Fijne avond allemaal. Groetjesss Jetje
Hallo dames, lijkt me wel leuk om gezellig met jullie te beppen hiero . Zal even wat vertellen over mezelf. Ik ben 29 jaar en heb een zoon van 11 maanden en 2 weken. Voor onze eerste wonder zijn we 3 jaar bezig geweest. Op 15 mei 2009 de eerste positieve test in handen. Het is een heel lief en vorlijk manneke. Ben echt apetrots en word met de dag meer en meer verliefd Zoals je ziet aan mijn banner ben ik inmiddels weer zwanger. Niet helemaal gepland. Het weekend van 11 dec hebben we het samen gehad over wanneer we zouden gaan voor een 2de. Conclusie was januari stoppen met roken en in juni 2011 stoppen met de pil. Maar ja......moeder natuur dacht er anders over. Na de eerste schrik bekomen te zijn, zijn we er nu wel heel erg blij mee natuurlijk!! Nu maar hopen dat die kleine uk zich goed vasthoud!! 11januari mag ik voor de eerste echo.