hoi meiden, ik zou het leuk vinden om mee te schrijven! Ik moet voor we aan onze volgende ivf poging mogen beginnen eerst wat gewicht afvallen! ben nu echt veel te zwaar! @jesjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap!
hoi meiden hier ook 100+ maar gelukkig wel moeder van een mooie dame van 10 maanden. ik heb ook wel eens bij het andere 100+ clubje gezeten maar helaas is die nu gesloten. vandaar dat ik wel met jullie mee wil kletsen. even wat over mij zelf: ik ben 31 en vorig jaar bevallen van een mooie dochter Joy ondanks dat ik veel te zwaar ben is alles goed gegaan. heb geen last gehad van mijn gewicht om zwanger te worden binnen 5 maanden was het raak. woon in brabant en ben 3 jaar getrouwd. ik werk parttime en als ik dan vrij ben dan ben ik lekker aan het knuffelen en spelen met onze Joy. hopelijk kan ik mijn gezelligheid met jullie delen (het is waar zware mensen zijn gezellig mensen) gr
Hallo meiden, Hier nog een 'oude' 100+er.. Ben (nog even) 39 (maar zooo jong van geest ... ) Mijn jongen is 7, toen was ik 32 en al een tijdje 100+, al zwanger voordat ik m'n eerste ongesteldheid na het stoppen van de pil had... m'n dochtertje is 5 en van haar ook zeer snel zwanger: op zat besloten ervoor te gaan, en op zondag was het raak (wel heeeeel erg toevallig met m'n eisprong....). Nu inmiddels 5 jaar later, afgelopen zomer besloten voor ons 3e wondertje te gaan, en met 3 maanden was het zover... 2 zorgeloze zwangerschappen, en nu voel ik me ook best goed. Ben straks 2 maanden 40 als ons meisje geboren wordt... Wil graag met jullie meekletsen... Om te beginnen even een praktische vraag: iemand tips voor zwangerschapsbadpakken waar wij 100+ ers ook in passen??? Vorige keer ben ik bij prenatal geslaagd... nu lukte het niet Wie tips?
meta: gefeliciteerd met je zwangerschap. leuk om te lezen dat het zo makkelijk is gegaan. zo zie je maar dat soms gewicht er niet toe doet. en een zwempak die heb ik toen gehaald bij ullapopken misschien kun je daar eens kijken
hallo dames! ook ik zou me graag aan willen sluiten bij jullie. Hopelijk wordt het forum dan ook weer wat actiever. ben 27 jaar en sinds 1 jaar en 2 maanden zijn we gestopt met de pil. tot op heden is het helaas nog niet gelukt door mijn onregelmatige cyclus (reden: overgewicht misschien??) sinds januari zijn we onder begeleiding van een gynaecoloog waardoor ik nu met mijn eerste ronde Clomid ben begonnen. Hierdoor heb ik op dag 18 of 19 mijn eisprong gehad. A.s. weekend is mijn NOD. op dit moment merk ik nog helemaal niks dus ik vrees dat het ook deze ronde nog niet is gelukt. Na jullie verhalen gelezen te hebben ben ik wel weer wat positiever. ik ben nl bang dat het echt komt doordat ik overgewicht heb dat ik nog niet zwanger ben, maar als ik jullie verhalen zo lees kan het zeker wel lukken. (bij mijn zus met overgewicht is het trouwens ook 2 keer vrij snel gelukt) hoe dan ook, ik hoop met dit berichtje dat jullie hier ook weer komen kletsen, want hoe meer (stevige) meiden, hoe meer vreugd! gr, nancke
Dames... zijn jullie allemaal onder de 100 gekomen en dat jullie daardoor neit meer reageren?!?!?! lijkt me zo leuk om dit topic nw leven in te blazen...
Goedeavond, Nancke, ik ben nog (lang) niet onder de 100 hoor Ben alleen bevallen ondertussen van een gezonde meid Ik wil wel mee blazen , hopelijk staat de wind in de goede richting zodat er meer meiden bij komen Hopelijk blazen Meta en sherly182 ook nog even mee Meta@ heb je nog een badpak kunnen vinden? Hoe verloop je zwangerschap verder? sherly182@ leuke naam heeft je dochter Joy. Ik hou ook zo van knuffelen alleen wil me zoontje het steeds minder alleen als het hem uitkomt en dat al met 3 jaar Groetjessss Jetje
@Jettje, gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje! Heb eerlijk gezegd nog niet geshopt voor een badpak, mn hoofd stond er even neit naar. Alles prima met m'n zwangerschap, ben nog maar 4.5 kilo aangekomen met 27 weken. Ga naar een dietiste om gewicht niet teveel te laten oplopen. Vanaf volgende week wel een dagje minder werken, te zwaar blijkt.. zal wat vaker langskomen, lijkt met gezellig actiever te kletsen..... fijne avond!
Meta@ wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. Je bent nog niet veel aangekomen, lekker hoor. Ik heb tijdens me zwangerschap ook bij de dieetiste gelopen. Tijdens mijn eerste afspraak bij de verlos werd ik meteen door gestuurd. Dit omdat ik voor de zwangerschap 10 kilo was afgevallen en bij de vorige zwangerschap suiker had. Heb het een hele tijd goed onder controllen kunnen maar de suiker werd erger en moest insuline gaan prikken toen is mijn gewicht wel toegenomen. Bij elkaar toch 20 kilo aangekomen Maar daar zat ook te veel vruchtwater bij, had 3 liter vw en een kleine van 8 pond Hopelijk helpt het dagje minder werken , wat voor werk doe je? Hele fijne dag verder. Groetjesss Jetje
De ene zwanger, de ander al mama! Goed om te horen dat het niet onmogelijk is... Daar twijfel ik tenmiste bij mezelf wel eens aan... Jettje, gaat het goed met je dochtertje? en met jou zelf?
Nancke@ mijn dochter maakt het goed. Beetje start problemen gehad maar het gaat steeds beter. Met mij gaat het ook wel goed, ben nog steeds veel moe. Maar dat hoort er bij zeker als je nog een peuter heb rondlopen. Vervelend dat je aan je zelf twijfelt. Hopelijk slaat de Clomid goed aan. Een vriendin van mij heeft het een paar maanden gebruikt en toen was ze zwanger. Hopelijk gaat het bij jou ook zo snel.
@jettje, 1e ronde is helaas niet gelukt. waarschijnlijk ook mede doordat ik de griep heb gehad rond mijn ovulatie. nieuwe ronde nieuwe kansen. de clomid is weer binnen en volgende week donderdag weer 1e echo voor de follikelgroei... maar... eerst lekker carnavallen vanaf morgen. ga me niet heel erg bezatten maar een paar wijntjes ga ik zeker pakken. nu mag het nog...
Nancke @Jammer dat de 1ste ronde is misselijk. Nieuwe ronde nieuwe kansen Hoe was de carnaval? of ben je nog steeds aan het feesten Een paar wijntjes kunnen geen kwaad. Ik drink albijna een jaar niet meer. Niet dat ik zoveel dronk hoor maar een wijntje op zijn tijd is toch best lekker Meta@ hoe bevalt het dagje minder werken?
Ikzelf drink eigenlijk gedurende het jaar ook maar heel weinig. thuis op jaarbasis is op 1 hand te tellen denk ik. af en toe op een feestje, maar meestal ben ik de bob en vind dat ook niet zo heel erg. heb na 2 wijntjes meestal geen zin meer om te drinken. dus dan kan ik net zo goed helemaal niet drinken... alleen afgelopen zaterdag heb ik het er flink van genomen. we bleven ergens logeren waardoor we allebei konden drinken. toen heb ik me even laten gaan. heerlijk..... en hopelijk voorlopig de laatste keer
Hoi Hoi,hier ook een 100+ mama.Ben eigenlijk al vanaf mijn pubertijd te zwaar.Vorig jaar juni bevallen van een heerlijke zoon waar ik heel erg van geniet getrouwd,en werk 1 dag in de week we hebben 3 hondjes.Voordat er eventueel een 2de kindje zou komen wil ik wel graag afvallen.Mijn zwangerschap is prima gegaan.Onze zoon was alleen een flinke beer met de geboorte.Hij is geboren via een ks,de kans ik groot dat dat bij een volgend kindje ook zo zal zijn en om de kans op complicaties zo laag mogelijk ze houden is me geadviseert af te vallen.
Ben inmiddels 23 weken zwanger maar wat ik zo jammer vind is dat vreemden niet aan me zien dat ik zwanger ben...alleen als ik mijn buik heel erg overdreven vooruit steek zeg maar dan is het zichtbaar maar verders niet,komt doordat ik "2 buiken" heb...voor mij en mijn partner is het wel heel duidelijk zichtbaar hoor. Had dat bij mijn andere 2 zwangerschappen ook,op het eind pas zag je mensen denken volgens mij is die zwanger maar nu lijk ik gewoon extra dik,kan best wel eens jaloers zijn op die mooie ronde vooruitstaande buiken bij de slanke dennen.Een vriendin van me is 4 weken korter zwanger maar uiteraard duidelijk zichtbaar zwanger,ik draag een buikband een zwangerschapsbelletje etc om het maar te accentueren maar alleen mensen die het weten zeggen het tegen me.Ik ben ondanks alles natuurlijk onwijs trots op mijn hummeltje maar zou zo graag nog meer willen pronken maar dat doen we dan straks maar na de bevalling dubbel. gr.deborah
Hoi allemaal, Ik kom mezelf ook toevoegen aan jullie clubje Ik ben nu 16 weken zwanger en weeg 109 kilo en ben maar 160 dus veeels te zwaar! Ben wel nog niets aangekomen tijdens mijn zwangerschap en wil zo weinig mogelijk aankomen. Sta onder controle bij de gyn wegens bmi protocol boven 40. Tot nu toe gaat alles goed, gelukkig!! :-D @ Deborah ik snap wat je bedoelt ik hoop ook dat mijn buik wel zichtbaar word dat ik zwanger ben en niet gewoon ben aangekomen ofzo. Ik ben iemand die altijd losse kleren draagt maar ga nu gewoon voor een btje strakkere truitjes zodat je het wel aan mijn buik ziet Hij word wel al mooi rond mijn buik. Iedereen die bezig is met afvallen succes, de gene die net bevallen zijn geniet van je wondertje en de zwangere onder ons geniet ook
Mag ik ook mee kletsen? Ben ook 100+ en op dit moment 6w2d zwanger door zelfinseminatie. Jammergenoeg zie ik door mijn buik die van nature al aanwezig is, niet dat er iets aan het groeien is. Maar wat niet is kan nog komen hè?