Ik ben er vanmiddag weer. Ga straks naar de fysio voor m'n bekken! Maar zo eerst de doos van prenatal ophalen Tot later!
woooohoooo heb het ook gevonden... nu met z'n allen hard duimen dat deze niet gesloten wordt... ik ben er ook later vandaag weer... zo ff bij vriendin langs.. had hulp nodig bij de ziggo aansluitingen ofzo hahahaha eens kijken of ik eruit kom...
ik ben er ook weeer prenatal doos haha was wel leuk hoor... 2 kleine blikjes bier alcohol vrij,een rompertje zo`n doek voor over je schouders, en wat boekjes enzo.. maar verder niet echt iets... etos doos was wat leuker met die zwtsal billendoekjes doos erin... (sorry heb het al verklapt haha) ik kopieer het hier ook even haha had het net al in buikfto topic geschreven want daar ging het over hier ook pco hoor!! een milde vorm dan.. had elke maand een cyclus van 36 dagen dus wist het niet eens, tot ik bij de gyn kwam. niet iedereen die overgewicht heeft, heeft trouwens pco. je ziet het zelfs vaker bij de slankere dames tegenwoordig. ik wil wel even erbij zeggen stel dat je pco hebt gebruik dan geen ovulatie testen want die geven dan vaak vals positief aan. het beste kan je dan temperaturen.. miss c ik zou dat zelf nu al doen als ik jou was want als je dan in augustus of november naar de ha gaat, kan hij dat ook nog eens voorstellen om 3 maandjes te doen.. en zo heb je dat namelijk al gedaan. scheelt weer 3 maandjes ook een beetje liegen voor je eigen bestwil zou ik doen want een ha laat je zo nog een half jaartje doorlopen hoor.. dus gewoon zeggen we zijn al 1.5 jaar bezig..
Hahaha Babyhope! Dat was mijn volgende suggestie geweest: temperaturen Dat heeft mij geweldig geholpen met inzicht in mijn cyclus en ook de luteale fase! Die kan ook te kort zijn waardoor het bijvoorbeeld niet lukt en dat is op te lossen met een progesteron zalfje! Dat soort dingetjes zou ze zelf al kunnen uitzoeken En het is natuurlijk al super om te weten of die eisprong er wel is of niet! En wanneer, want dan kan je gerichter klussen Al weet je het met tempen natuurlijk pas achteraf, maar na een paar maanden kan je het wel voorspellen En ik zou bij de huisarts ook wat aandikken hoor Als je man het ook okay vindt
hoi meiden. Ik ben ook 100+ haha en we zijn nu bezig voor een tweede. Zit nu op het wachtbankje wel spanennd weer hoor. Voel vanalles maarja ben er nu ook wel heel erg mee bezig natuurlijk. Ik had mooie ovu testen en goed geklust haha dus ben benieuwd. Ik heb ook wel eens gereageerd in het andere topic maar das alweer effe geleden haha. Ik zal wat over me vertellen. Ik ben dus ninja 27 jaar en heb een prachtkereltje van 17-02-2010.Ik heb een redelijke goede zwangerschap en bevalling gehad helaas kreeg ik wel galstenen en heb daar veel last van gehad. Heb 3 weken in het zh gelegen toen sem 3 weken was dus geen leuke kraamtijd gehad hopelijk word het me nu wel gegunt. Ik zal ook nog een fototje van me zoontje erbij doen
wij samen met carnaval( hij was nog een beetje ziekjes want hij had net in het zh gelegen omdat ie uitgedroogd was)
sinds ik op deze forum zit hoor ik zoveel dingen waarvan ik niet eens wist dat het bestond hahaha... zoals pco??? geen idee wat dat is... oh dat klinkt wel goed die doos van de etos... moet toch echt keer gaan halen... heb die bon nu al zo lang in me tas zitten en vergeet het telkens... welkom ninja... je hebt heerlijk kereltje zo te zien... wat een schatje
brin pco is dat je weinig of geen eisprong krijgt.. je hebt dan en soort van kralenkrans in je eierstokken zitten (allemaal eitjes) en doordat je die dus zoveel hebt kan er geen een goed genoeg doorgroeien.. tuurlijk krijg je wel eens een eisprong maar je kan dat niet nagaan met ovulatietesten. omdat je dat lh of zo meer aanmaakt.. net als ik ik had altijd die cyclus van 36 dagen dat valt nog net binnen de norm. 37 is echt te laat volgens de gyns. maar ik had dus niet op dag 12 13 of 14 mijn eisprong maar mischien wel op dag 21.. dus zo klus je nooit goed. whahha vandaar dat ik dus 1000enden testen heb versleten PCOS hier wat info meiss
Ik ben er ook weer. Zit ook nog een avent fles in de prenatal doos. We grappig die bierblikjes, zoiets verwacht je niet echt in zo'n doos haha. En inderdaad wat er al gezegd wordt, temperaturen dat moest ik toen ook doen van de gyn toen ik clomid kreeg. Had toen een mooie cyclus van 29 dagen ongeveer en was toen ook in 1x zwanger Welkom Ninja, hoop voor je dat het snel raak is Nou ik ben vanmiddag bij de fysio geweest. Vond het echt helemaal niks. Moest in m'n onderbroek en bh allerlei oefeningen doen. Wat kun je je dan opgelaten voelen he. Heb nu ook behoorlijk veel pijn maar dat is ook logisch.
hahaha dank je wel babyhope... had geen idee dat het zo genoemd werd, had een vriendin die dat had maar zij had een normaal figuur... ik heb dan geluk denk ik... cyclus van ong 30 dagen geloof ik... kan je nagaan hoe goed ik dat bijhoud hahaha helemaal niet... @ess welkom terug... en bah bah wat vervelend om zo een eerste fysio afspraak te moeten doen... heb je nog wel nuttige informatie gehad?? ik hoop voor je dat de pijn snel omgezet wordt in een beter gevoel want uiteindelijk ga je daarom naar de fysio...
Heb 1 oefening mee gekregen. Hoop ook echt dat het gaat helpen en dat ik niet meer terug hoef te komen, zie nu al weer op tegen volgende week. Kan ik weer zo gaan staan :S Voelde me al behoorlijk onzeker toen ze vroeg tijdens de intake waarom ik bij de gyn liep. dus ik zei nou omdat ik was doorgestuurd door de verloskundige... toen zei ze, ooh ben je zwanger??? Nou dacht dat het wel een duidelijke zwangerschapsbuik was..
Vroeger voelde ik me ook erg opgelaten maar sinds ik bevallen ben is dat voorbij haha. Hopelijk is de pijn voor een goed doel! Thanks ben benieuwd hoe lang het gaat duren bij sem was ik in februari gestopt met de pil en in april echt begonnen met klussen en 9 juni een posi test. Dus lekker vlug.
Ja terwijl ik best een aardige zwangerschapsbuik heb waar je niet echt van kunt denken dat ik gewoon dik ben :S dus was wel een lullige opmerking. Ooh van de eerste was je dus snel zwanger, wanneer kun je nu testen?