wat een loozer zeg die doner van je kindje... jij gaat het vast helemaal redden met die kleine!! @hier ik zit te wachten op een echo van me lever. Tijdens een ct scan zagen ze iets in de lever wat nu onderzocht moet worden. Ben benieuwd
zeker een loser zeg!! en dat moet een volwassen persoon voorstellen.. nou maar beter ook dat hij niet meer in je leven is en straks niet in het leven van de kleine meid zal zijn. ze heeft het 10x beter met jou alleen als met zo'n sukkel erbij. ninja wat spannend zeg! hoop dat alles goed is! sterkte in ieder geval.
ninja, hopelijk zagen ze iets vrolijks? :S Brin, ik heb mazzel ja! Ess: Het is voor mijn vriend zijn eerste kindje! Vind het heerlijk om jong moeder te zijn! Het is ook wel erg grappig... Mijn moeder ziet er nogal jong uit en ze denken steeds dat mijn dochtertje van haar is. Het heeft ook wel ander gekke puntjes: mensen die er van uit gaan dat het dan een ongelukje was, mensen die denken dat ik met mijn kindje nog bij mijn ouders woon (heb al jaaaaren een eigen huis!) of mensen die je gewoon raar aankijken Was op het kinderdagverblijf steeds zo. Of ikm miss mijn zusje op kwam halen? Pffff hahahaha Ben de hele dag druk geweest en net pas thuis dus ik ga even lekker relaxen met een boekje! liefs!
Ja inderdaad, mensen gaan er altijd vanuit dat het een ongelukje is, of ze kijken je heel raar aan. Toen wij gingen verhuizen naar een andere woonplaats moesten we ons in laten schrijven bij de gemeente, nou die vrouw was heel vriendelijk en gaf ons een formulier om in te vullen, dus ik zei, ja we hebben er nog eentje nodig want we zijn niet getrouwd... nou je had haar gezicht moeten zien en onvriendelijk dat ze deed haha. Wel spannend voor je vriend hoor! Geniet lekker van je boekje ik heb net ff het nieuwe blad van Wij gelezen.
@hier weer helemaal goedgekeurd.. eerst was beebje te klein bij de 28 weken, en nu is ze perfect werd vandaag op 2162 gram geschat, geboortegewicht tussen de 3100 en 3500 gram. super dus.. ook ligt ze al helemaal ingedaald en vast. vandaar die krampjes de afgelopen dagen, heb er niet veel last van gehad gelukkig... oh ja ons meisje heeft lekkere dikke kuslippen whahaha zo schattig.. ik heb wel een echo foto maar die zie je niet zo goed.. je ziet het voorhoofdje neusje lipjes en dan het vuistje voor haar gezichtje...ff klikken op de foto dan word ie groter
Mooi dat alles goed is!! En netjes geboortegewicht hoor tussen de 3100 en 3500 gram. Goed dat ze al is ingedaald, heb je er niet zoveel last van gehad? dat is echt beter. Ik had bij m'n eerste echt hele erge krampen snachts dat ik echt dacht dat er iets mis was. Lief die echo blijft altijd leuk he om je kleintje even te zien.
ach ja het is wat het is he... ik ben ontzettend blij dat ik zwanger ben en over een paar maanden mijn kleine meid heb... zie het echt als iets heel bijzonders en dat ik het alleen doe zie ik alleen maar als een voordeel... je hoort zo vaak van mensen dat ze problemen hebben als ze niet meer samen zijn dus dit is veel makkelijker voor mij en mijn kleine meid... @babyhope dat is een super echo geweest... en wat een schattige echo foto haha... @ess en janneke wat lopen er toch veel domme mensen rond zeg... dat jullie dat soort reacties krijgen pfff... en dat terwijl jullie toch ook weer niet de jongsten zijn... gewoon lekkere leeftijd toch... ja ik ben wel paar jaar ouder maar ja het zij zo... ken toch heel veel vrouwen die rond dezelfde lft als jullie zijn begonnen, getrouwd en ook ongetrouwd... @ninja wat spannend die echo van je lever... hebben ze aangegeven wat ze dachten te zien of helemaal niks en gewoon afwachten? lijkt me erg moeilijk en frustrerend om te wachten zonder dat je echt weet waarop...
Dat is zo brin! Je moet lekker genieten van je zwangerschap en straks lekker van je kleine meid! Zo'n vent heb je helemaal niet nodig. ja echt zielig dat mensen zo reageren, terwijl het vroeger heel normaal was om op je 18e te trouwen en kinderen te hebben. als je nu 21 bent (zoal ik bij de eerste) dan vinden ze het allemaal wel erg jong. maarja boeit me verder niet. Misschien zijn ze wel gewoon jaloers haha.
@ess ja zou me er niet teveel van aantrekken als ik jullie was... gooi het er maar op die mensen weten niet beter of zijn jaloers... @anteras natuurlijk mag dat...
Ess, dat boekje bedoelde ik ook Babyhope: super dat alles goed is! Mooi toekomstig geboortegewicht hoor Brin, idd het is zoals het is! Ze heeft in jou alles wat ze nodig heeft toch? Antares": Tuurlijk! Haaaaai!
hahahaha ze heeft het met mij te doen janneke hahahaha... nee hoor ik heb gelukkig een behoorlijke familie en een paar vriendinnen die me in alles steunen en er voor me zijn en straks natuurlijk voor de kleine meid ook... dus sta er niet helemaal alleen voor hahaha
@janneke ooh hahaha @Brin daar hebben jij en je kleintje veel meer aan! mensen die echt om jullie geven!!
welkom en gefeliciteerd!! @babyhoop super dat alles weer goed is! @ de echo eerst kwam er een vrouw een echo maken en toen ging zei ze ik ga even kijken of ik genoeg plaatjes heb. Toen kwam er een andere arts en vroeg vanalles over me galblaas en operatie en of ik daarna er nog last van gehad heb(ja duhhh anders lag ik er nu niet haha) en hij ging de echo weer opnieuw maken. Op het einde zei die dat het er opzich wel goed uitzag maar ik vertouw het niet zo. Achja de officiële uitslag krijg ik over 2 weken dan hoor ik het wel. Ik loop al een jaar met zware aanvallen in me buik en is allemaal gekomen na een galblaas operatie. Ik heb na de bevalling nogal wat tijd en onderzoeken in het zh doorgebracht. Ik heb 3x en MRI gehad,2 x een ERCP en galblaasoperatie, 4 x een echo, een Hidascan,Ct scan en 2x een maagonderzoek en div bloedonderzoeken. En niet te vergeten de 40 x naar de HAP en SEH grrrr ben er nu wel een beetje klaar mee hoor haha. Ik wil nu alleen nog maar naar het zh voor een zwangerschap en bevalling
Jeetje wat een gedoe allemaal zeg ninja.. je hebt dus genoeg onderzoeken achter de rug. Vervelend dat je nu niet met een gerust hart bent weggegaan en dat je nu 2 weken op de uitslag moet wachten. Hoop in ieder geval dat de uitslag goed is en dat je de volgende keer voor een leuker iets in het ziekenhuis bent.. een echo om te kijken naar een baby bijvoorbeeld
Ja ik heb een heftig jaar achter de rug en dat terwijl je net een kindje hebt gekregen. Mijn vriend werd ook nog eens zwaar overspannen toen ik in het zh lag. Dat is nu pas een beetje over aan het gaan. Maar door zijn ziekte hebben ze hem eigenlijk een beetje weggepest op zijn werk. gelukkig nu wel een nieuwe baan die goed bevalt maar toch het bracht veel stress met zich mee. Maar idd ik hoop dat de volgende keer voor een echo is haha. Ik heb laten pendelen en er kwam juni 2011 uit wel grappig want dan zou ik weer rond dezelfde tijd uitgerekend zijn als met sem haha. Toen teste ik op 9 juni posi
oh wat een onderzoeken enz heb je al gehad ninja... vreselijk zeg... ik ga hard voor je duimen dat je over 2 weken een goed bericht krijgt over de uitslag van deze echo... heb je er nu nog wel last van of is het nu rustiger geworden?? ik hoop natuurlijk het laatste voor je...
Ja je wilt eigenlijk lekker genieten als je net een kleintje hebt gekregen. Maar dat zat er voor jullie dus niet echt in. Gelukkig heeft je man nu een andere baan. Wat een domme mensen op zijn oude werk zeg!! Hoop voor je dat die pendel dan uitkomt, of eigenlijk niet.. hoop dat het deze maand al raak is dat is natuurlijk nog beter.
Ninja, jeetje hey! En ze hebben nog steeds geen verklaring kunnen vinden?!? En wat kinderachtig van zijn collega's zeg... Zijn we nou volwassenen of niet?? Dat schoolpleingedoe wordt ik zo moe van. Als je zo'n beetje van de middelbare school afkomt moet dat gedoe over zijn hoor! Eigenlijk daarvoor al natuurlijk!... Vandaag een luierdagje met mijn meisje HEEEEERLIJK We gaan strax samen 'lunchen' (hihi) bij de Hema. Daar waren we gisteren en toen wilde ze daar graag gaan eten. Op een gegeven moment was ze weg, dus ik haar zoeken: had ze een kinderstoel gepakt, tafeltje uitgezocht, jasje uitgedaan en alvast gaan zitten... AAww zo schattig! Maar we hadden haast, dus helaas moest ik haar gaan vertellen dat het vandaag niet doorging... Voel me er nog lullig over Liefs!