100+ Mama's! verzamel jullie hier! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door janneke000, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Stilletjes hier!
    Ik ga vanaaf lekker naar Bert visscher :D Ben benieuwd wat ik er van ga vinden, want ik vind hem lang niet altijd grappig :p Kaartjes gekregen dus we nemen het er maar van :D Kleine logeert lekker bij Oma :D
    Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! En Ess? Geen zwangerschapsdiabetes? Zoiets las ik ergens anders volgens mij? Of moet je nog meer laten controleren??

Liefs, Janneke

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    T topic gaat toch niet leegbloeden he?... :(

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    zoo.. kom ook ff weer voorbij waaien :)
    ben zo druk.. en tegelijk moe... lig liever op de bank dan dat ik wat doe :) whahaha
    maar goed.. nog ff..

de 24de weer controle.. moet daarvoor nog even een dagcurve laten maken voor de glucose.. ff van de week de huisarts bellen.. geen zin om 3 keer naar t ziekenhuis te moeten voor een buisje..
    dan maar vingerprikjes :)

hoppa..

morgen even lekker ontspannen.. zwemmen..
    es kijken of mn badpak nog past.. en anders heb ik altijd nog een bikini :)

4. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    hoi hoi,
    ik ben er ook weer:)

Heb een paar drukke dagen gehad, nu lekker een rustig avondje want m'n dochter slaapt vandaag bij m'n ouders.

@janneke, Nee heb een paar weken terug een suikertest gehad, de eerste was niet goed, toen moest ik 2 dagen later voor een uitgebreide test en die was gelukkig wel goed. Nu nemen ze dinsdag nog een keer bloed af en dan hopen dat het nog steeds goed is :)

Heb gister nog een extra controle gehad bij de verloskundige. Ik had sochtends weer wat bloedverlies en er zat een raar stukje bij wat geen slijm was, maar heel stug met bloed erdoorheen.
    Dus moest het bewaren en bij de verloskundige langskomen. Het is waarschijnlijk een stukje weefsel wat niet is doorgegroeid tot een vruchtje. Dus eigenlijk is deze kleine meid 1 van een tweeling (dat denken ze in ieder geval, verder hebben ze er geen verklaring voor)

@lelymupske, Veel plezier met zwemmen.. lekker even wat ontspanning:)

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Kom even een link plaatsen van de babykamer:D

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat een superleuk kamertje, echt lief die kleuren! en wat een mooi tekststicker...

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    grappig dat kamertje wij hebben ongeveer dezelfde opzet haha alleen dan blauw en auqa voor sem.

mooi gemaakt

8. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Bedankt :D
    Ja het is een klein kamertje maar heb geprobeerd het leuk in te delen. Ben er wel heel blij mee :)

@Miss C ik heb het gezien ja, heb je geaccepteerd dus we zijn nu vriendjes haha

9. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Gelukkig! :D
    Ess, gaaf kamertje! Ik doe niet zo veel roze met het idee dat ik het in de toekomst nog wil gebruiken voor een eventueel ventje :D Mijn vriend en ik zijn het erover eens dat we een groot gezin willen, dus alles wat we kopen aan spullen (behalve kleding :D) is unisex. Voor de jaren die nog komen :D
    En wat vreemd dat stukje dat je verloren bent... Erg raar...

Ik zit ook op bb dus ik voeg je ook toe! :D

Liefs, Janneke

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #130 miss C, 15 mei 2011
    Laatst bewerkt: 15 mei 2011
    @Janneke,
    ik vind dit heel eng om te zeggen maar vroeg of laat zou je er toch achter komen, maar ik "ken" jou.
    (je ex man is familie van me)

ps zou je please niets tegen de familie willen zeggen dat ik hier ook zit, niemand in de omgeving weet nl dat we voor een wondertje bezig zijn...

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    mag ik me aansluiten?? ben net iets over de 100.. haha dus net 100+...

in 2004 tot 2007 ruim 30 kilo afgevallen, was super, en na de verhuizing bijna alles weer eraan, op 6 kilo na... en nu blijf ik aardig stabiel, maar nu zwanger... wil me niet overeten, en heb andere smaak, heb totaal geen trek in zoet, terwijl ik een zoetekauw ben, en nu niet...

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @janneke, hoeveel kinderen zouden jullie willen?
    Ik heb bij de eerste ook een neutrale kleur gedaan omdat ik toen pas na 26 weken het geslacht wist. Dus wilde nu wel heel graag echt doen wat ik leuk vind. Dus dat heb ik dan ook gedaan :D

@moi78, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Jammer dat je de kilo's er weer bij hebt, maar die gaan er misschien wel weer een keer af:)
    Ik ben ook 20 kilo zwaarder als bij m'n eerste zwangerschap, en als ik dan een foto van toen zie baal ik echt enorm. Maar heb me voorgenomen om na de zwangerschap weer te gaan lijnen. Ik hoor officieel nog niet bij de 100+ maar zit er niet heel ver vanaf, helaas eigenlijk haha.

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemorgen dames,

@janneke,
    ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken door wat ik eerder typte!

@all,
    ben er later weer,
    moet ff met mn vader mee zijn auto moet gekeurd worden maar hij heeft geen vervoer naar huis. en daarna meteen ff boodschappies doen...

xxx

14. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Goedemorgen!

Succes met de auto van je vader miss C.

En iedereen een fijne dag vandaag!

xx

15. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    MissC, Oh ja?!?! Goh kleine wereld!!! :D Maar wie ben je dan? :p Nu ben ik wel heeeeel nieuwsgierig!! Maakt mij niets uit hoor, ik kan wel een geheimpje bewaren :D Ik weet bijvoorbeeld ook al hoe het meisje van Bonnie en Henri gaat heten... Ik houd mn mondje dicht hoor! En ik ben niet geschrokken hoor! Ik vergeet gewoon waar ik ook al weer allemaal aan het kletsen ben :p

Ess, ik heb altijd kinderen gewild. Als het me gegund is hoor. En als deze er een beetje lief uit komt :p

Moi, welkom!

Liefs, Janneke

16. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik weet het al! Wat leuk zeg! Ik zeg niets hoor. My lips are sealed.
    Maar als je niets had gezegd... Had ik echt niets in de gaten gehad hoor! Pas als je al lang en breed zwanger was en Rob me dat had verteld ofzo! Hoe wist je eigenlijk dat ik het was dan? :D

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    haha gelukkig het ging eigenlijk heel stom,
    ik zag via bonnie dr hyves dat je zwanger bent en toen zag ik je naam hier staan en dacht echt meteen zou zij dat zijn?!?!?!?!
    terwijl daar helemaal geen aanleiding toe was en op een gegeven moment zag ik iets staan wat overeen kwam met jou en toen ben ik gaan zoeken:D
    en voila daar was je...

18. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Oh er moet nog wel 3 staan in mijn een na laatste bericht :p Anders weet je nog niets Ess :p Mijn 3.4.5 knopjes doen het niet lekker... Ging ooit wijn overheen :p

19. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Oh hahahahaha! Gek zeg :D

20. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    haha oke 3 :D

Wat grappig dat jullie elkaar kennen!
    Dus jullie hebben ook hyves. Ja zit ff met jullie mee te lezen hoor haha. :D

Deel Deze Pagina