Hi meiden, Na een nieuwe kinderwens weer voor een tweede keer terug op dit forum. Inmiddels wel 2 kids rijker (dmv clomid, ik heb/ had namelijk pcos) Nu de grote wens voor een derde, maar ik vraag me af of mijn wens misschien al in vervulling is gegaan? Vandaar mijn post in de hoop dat jullie als ervaringsdeskundigen er naar kunnen kijken. Nu volgt een groot verhaal, probeer het maar even dmv van feiten te beschrijven anders wordt het een ellenlang verhaal *zo'n 6 weken geleden gestopt met de pil, maar nog altijd niet ongesteld geworden (wat ook weer niet verwonderlijk is enerzijds gezien mijn pcos status) * echter ben ik niet meer zo zeker van die pcos omdat bij mijn laatste zwangerschap er volgens een gyneacoloog na de bevalling geen symptomen (kralenketting van eitjes) op mijn eierstokken te zien waren?! *in de week van 10 tot 16 juni erge buikpijn gehad. Fietsen was pijnlijk ivm de hobbels op de weg, met de auto vermeed ik zoveel mogelijk de wegen met drempels en vrijen deed ook erg pijn. Vraag me uiteindelijk af of in deze week mijn ovulatie kan hebben plaatsgevonden? Is het mogelijk dat gezien mijn mogelijke pcos een eisprong langer duurt en pijnlijker is?! Wilde die maandag naar de dokter gaan maar toen was t vrijwel weg. En nu? * nog niet ongesteld, last van mijn onderrug, sinds 2 weken duizelig/ licht in mijn hoofd. iets drukkend gevoel in mijn buik, borsten spelen zo nu en dan ook maar niet super aanwezig. Sommige geuren ruik ik versterkt. Geen bloedverlies en zo'n 4 negatieve testen. en een heleboel vraagtekens. Zou die ene week buikpijn nu echt een eisprong geweest kunnen zijn? en hoe zit het dan is na een eisprong direct je buikpijn ook weg? dus zou dan zondag de ei gesprongen zijn? wanneer zou je dan 'officieel' normaal gesproken kunnen testen? Ohhh vind het allemaal zo spannend en wat zou het absurd zijn en een wonder op het moment dat het nu direct na het stoppen van de pil al raak zou zijn gezien de twee eerdere zwangerschappen. Voor degene die nog zijn blijven plakken na dit lannge verhaal, wat denken jullie als jullie dit zo lezen?
Het zou natuurlijk kunnen..maar het kan net zo goed zijn dat het allemaal verschijnselen zijn door het stoppen met de pil, aangezien je testen negatief zijn Maar als je eisprong inderdaad rond die tijd was, is het ook nog wat vroeg geweest om te testen..misschien volgende week nog eens testen?
bedankt voor jullie reacties! ik ben zelf idd ook beetje bang dat ik/ mijn lichaam mij voor de gek houdt. Maar die week buikpijn vond ik zo vreemd en dan nu toch die vage klachten?! Vanochtend getest en getuurd en getuurd maar er was nog niets te zien... Mijn borsten zijn vandaag wel heel veel meer aanwezig. wat spannend allemaal! ben op dit moment grote sponsor van de kruidvat, heb er zojuist weer 4 gehaald. Las zojuist iemand die 11 juni eisprong had en zondag gaat testen, als t een eisprong was bij mij ben ik te vroeg begonnen met testen, maar sjee nog een week wachten, met mijn geduld... pfff
Spannend zeg! De meeste testen zijn ongeveer twee weken na je eisprong pas positief in geval van zwangerschap, dus ik zou het later nog eens proberen
nu vanavond ineens heel helder rood bloedverlies... Wat jammer, had echt zo'n sterk gevoel dat t wellicht raak zou kunnen zijn, al had dat enerzijds wonderlijk geweest. Nu maar hopen dat de pcos op de achtergrond verdwenen is en ik niet pas over 6 maanden weer een eisprong krijg Durf ergens nog niet de hoop op te geven dat ik nu niet zwanger ben... Ik wil net als ieder ander zo graag het leven in mij voelen groeien