Net terug van mijn termijn echo (11+1) na een eerdere missed abortion met 10 + 2. Ben zo blij! Alles is goed. Kon er tot nu toe niet echt van genieten, was bang dat het weer mis zou gaan, zonder dat ik er iets van zou merken, maar hartje klopte heerlijk en ukkepuk was lekker aan het spelen met zijn handjes. Het shoppen kan beginnen!
Heel erg gefeliciteerd meid! kan me je gevoel zo voorstellen. Ben zelf ook zwanger weer, na 3 x mk (8wk, 7wk en 5wk). Over anderhalve wk eerste echo en kan ook nog niet blij zijn hoor. Af en toe dwalen je gedachten wel af naar hoe mooi het zou kunnen zijn maar durf nog niet te hopen op een goede afloop.... Hopelijk blijft hte bij jou ook goed gaan! ziet er wel naar uit he Geniet er van en veel plezier met shoppen
Gefeliciteerd meid!! HEb zelf bij mn eerste zwangerschap ook een missed abortion gehad echt heel naar!! En nog dit is mn derde goede zwangerschap was het in het begin spannend hoor geloofde het pas na een goed kloppend hartje(bij mij was het gestopt met 6 weken toen)
Super zeg! Dan kun je nu lekker gaan genieten! In augustus heb ik ook een missed abortion gehad en ben nu weer zwanger. Heel spannend vind ik het, over 2 weken weten we meer.