Ik zou ook zeggen negatief! Op de eerste test zie ik niets, zo'n tweede test heb ik laatst ook gehad en een test daarna was bij mij spierwit.... helaas!
Ik zie er niks meer op als de gewone foto. Al bevestigd dit wel de doorgelopen test ( Zie negatief foto )
Bij mij stond er op 1 test ook de streepjes te dicht op elkaar maar was wel roze en zie mijn banner,ben toch echt zwanger hoor over ruim 5 weken heb ik mijn wondertje in mijn armen lol. Het streepje is dan enkelt verkeerd gedrukt,maar als die roze is,is het positief.
Hahahahaha!! wat een verschillende reacties!! pffffffff!! blijft spannend hoor dit!! weet eventjes niet meer wat ik moet zeggen test pas over 2 weekjes weer Is wel moeilijk om het niet eerder te doen.. wist niet dat je een testverslaving kon krijgen!! Voor 98% geloof ik dat de test negatief is, maar die overige 2% zoals jouw BiancaMV2 maakt het toch weer spannend!!
oke als je dan zo onzeker blijft en streepjes gaat zien dan moet je een digitale doen. 1 keer morgen en 1 keer volgende week dan kun je het antwoord lezen en hoef je niets te verbeelden. Oh en niet naar de streepjes op dat urine ding kijken dan he want die tellen niet.
Dat vind ik ook een ander verhaal... Bij deze test is gewoon duidelijk te zien dat de test niet is doorgelopen en dat er daarom een soort van streepje ontstaat doordat het opgehoopt is. Maar idd, als je echt duidelijkheid wil zou ik ook gewoon de CB gebruiken Je zit toch ook pas op dag 18 ofniet, als ik je banner mag geloven? Dus het kan sowieso nog alle kanten op!
Ik zou eigenlijk geen digitale doen..die schijnen iets minder gevoelig te zijn, en ze zijn behoorlijk prijzig..die 2 van 5 euro van kruitvat zijn hele goede testen..probeer het over een paar dagen nog eens...
Het kan nog zeker alle kanten op ik wacht nu gewoon tot ik ongesteld moet worden.. en dan gaan we het wel zien...
Oke.. dan mag ik nu misschien als een dom konijn klinken, maar op de ene site zeggen ze testen na de dag van bevruchting blablabla, kun je na 3 weken?.. of..? kun je echt pas testen na je volgende NOD? kan iemand me hier eventjes een uitleg in geven?
je kan pas testen tegen je NOD dus komende ongi. als je dan 14 dagen ervoor je eitje hebt gehad en flink hebt geklusd anders is testen ook overbodig natuurlijk. dus als je een cyclus hebt van 28 dagen kan je beginnen testen vanaf dag 27 of zo. er zijn er die eerder testen natuurlijk maar dat is niet altijd goed.
Je kan idd pas testen op of na nod en je er zijn erbij die 4 dagen voor nod testen. Maar testen na je bevruchting?? Nee dat word m niet aangezien een bevrucht eitje zich pas na 5 tot 10 dagen na de bevruchting gaat innestelen en je pas na je innesteling hcg aan gaat maken.
dan is die ene site niet zo slim..... Had je banner niet eens bekeken maar over 6 dagen kun je een test wagen en niet eerder meid.
ohw! Sorry!vind het ook zooo ingewikkeld allemaal!! gelukkig nu alleen maar weggegooit geld dus! Er gaat een nieuwe wereld voor mij open!
Je kunt op deze site rechtsboven ook op Calculator klikken. Dan vul je de eerste dag van je laatste menstruatie in en dan geeft de calculator aan vanaf wanneer je kunt gaan testen. Ook kun je het zien aan je banner wanneer je kunt testen. Je mag natuurlijk altijd eerder testen, bijvoorbeeld 4 dagen voordat je je menstruatie verwacht. Even een voorbeeldje gebaseerd op een 29-dagencyclus: Eerste dag van je laatste menstruatie: 20 oktober 2011 Een beetje vruchtbaar: 31 oktober 2011 Vruchtbaar: 1 november 2011 Erg vruchtbaar: 2 november 2011 Eisprong: 3 november 2011 Innesteldag: 8 november 2011 Vanaf hier kun je testen: 17 november 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum: 27 juli 2012