Hallo allemaal, Ik ben Amber, 20 jaar, en ik doe mijn vwo profiel/examenwerkstuk over zwangerschap, en zou het heel fijn vinden als jullie deze enquête in zouden willen vullen. Als er een vraag tussen zit die je om persoonlijke reden niet wilt beantwoorden kun je die natuurlijk altijd overslaan. Alvast heel erg bedankt, hier help je me geweldig mee! 1. Hoe oud bent u? 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)?
1: ik ben 22 jaar 2:ik ben 9 weken en 2 dagen zwanger 3:misselijkheid overgeven en last van borsten. 4:week 5 tot nu 5: dit is mijn eerste kind 6:nvt 7: ik ben met clomid zwanger geraakt 8:clomid 9:21 rondes ik heb 6 maand clomid geslikt warvan uiteindelijk maar 1 keer 50mg is aangeslagen en 1 keer 100mg ben met 1 keer 100 mg zwanger geraakt. ik hoop dat je er wat mee kunt succes met je werkstuk liefs
1. Hoe oud bent u? 22 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 6 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? draaierige maag 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? laatste 2 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? ja eerste 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: had precies de zelfde klachten eerste zwangerschap.Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 7 maanden 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? natuurlijke bevalling, in het ziekenhuis met pijnstillers (ruggeprik) ik hoop dat je er wat aan hebt, succes met je werkstuk!
1. ik ben 25 2. 18+5 3. moe en prikkelbaar 4. 5 tot 12 erg last van vermoeidheid, prikkelbaar nog steeds hihihi. 5. eerste kind 7. natuurlijke manier. 10. Ik was in februari al gestopt met de pil maar wilde nog niet serieus oefenen. Toen ik in Juli onverwacht zwanger bleek en dit mis ging hebben we gewoon verder geoefend tot het weer raak was. Uiteindelijk heeft het me deze keer 3 maanden oefenen "gekost"om zwanger te raken. 11. Ik wil graag thuis bevallen omdat ik lekker in mijn eigen omgeving wil blijven waar ik me goed voel. Het liefst wil ik er een bad bevalling van maken maar ik moet heel erg hard gaan meten waar dat bad ergens past. Zoals je ziet heb ik alleen antwoord gegeven op de vragen die voor mij van toepassing zijn. good luck ermee.
1. 27 jaar 2. 21 weken en 3 dagen 3. moeheid 4. van 4 tot 13 weken en vanaf 18 weken weer. 5. ja eerste kind 6- 7. natuurlijke manier 8. - 9. de allereerste ronde was raak 10. waarschijnlijk een ziekenhuisbevalling. Mijn man vindt dat een veiliger idee.
1. Hoe oud bent u? 24 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 19.5 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? misselijkheid 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? 7e en 12e week (tussen de 10e en 12e was het ergst) 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 1e kindje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? / 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? / 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 2 jaar 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? ziekenhuisbevalling. Omdat ik een kwartier van het ziekenhuis woon. Dus mocht er tijdens de bevalling iets zijn en ik moet met spoed naar het ziekenhuis duurt het minstens een halfuur voordat ik daar ben. Dat risico wil ik niet nemen succes met je werkstuk
1. Hoe oud bent u? 24 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 27 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Slapeloosheid 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? Vanaf week 22 tot heden 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja eerste 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? n.v.t 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Natuurlijke 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? n.v.t 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 8 maanden 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ziekenhuis voel me dan het veiligst Good luck met je opleiding.
1. Hoe oud bent u? 35 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 14 weken - 2 dagen 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Misselijkheid 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? Vanaf het begin tot heden 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Nee, het tweede 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? Nog te kort om er wat over te kunnen zeggen 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Nu op een natuurlijke manier, van de eerste op een kunstmatige 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 1e keer via hormoonspuiten 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 1e keer anderhalf jaar, nu na een paar maanden met cyclus al 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Natuurlijke bevalling in het ziekenhuis. Voelt het meest veilig aan. Succes!
1. Ik ben 31 jaar 2. 16 weken 3. moeheid 4. 6 tot 15 weken 5. ja eerste 6. nvt 7. nee 8. nvt 9. 2 maanden 10. natuurlijke bevalling in het ziekenhuis omdat daar alle medische kennis enzo aanwezig is.
1. Hoe oud bent u? 22 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 30 week en 3 dagen 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? moeheid, maagzuur kuitkramp 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf 25 week tot heden 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 1ste kindje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? nvt 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? nvt 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 26 maanden 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? een thuis bevalling ik hou niet zo van ziekenhuizen en thuis heb je al je eigen dingetjes om je heen ik hoop dat je hier wat aan hebt veel sucses! liefs ancie
1. Hoe oud bent u? 24 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 30 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Eerste 14 weken puistjes, kortgeleden terugkomende blaasontsteking, nu langzaam 'kwaaltjes' als rugpijn en buikpijn. 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? zie vorige vraag 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 1e kind 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? nvt 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijk 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? nvt 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 2e maand zwanger 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Thuis, daar voel ik me het prettigst.
1. Hoe oud bent u? 26 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 12 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Vergeetachtigheid, verminderde eetlust, 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? 6 en 12 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja, 1e kind. 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? - 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Natuurlijke, 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? - 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 1,5 jaar 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Bevallen in het ziekenhuis. Veiligheid.
1. Hoe oud bent u? 24 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 34 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Bekken instabiliteit 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? Vanaf week 15 tot nu 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 2e 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? Wel verschil. Geen last van bi bij de eerste. 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Natuurlijk 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? - 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 4 maanden 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Thuis, lijkt me er prettig. Bij de eerste in het ziekenhuis.
1. Hoe oud bent u? 26 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 30 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? misselijk 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? tot 15 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 2de kind 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? bij de 1ste was ik misselijk tot de 20 weken. 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 9 maanden. bij de 1ste 5 maanden. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? thuis. daar voel ik mij het prettigst en dan komt de ontsluiting beter opgang. succes[/b]
1. Hoe oud bent u? Ik ben 25 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 15 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? moeheid, misselijk 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? misselijkheid tot 12 weken, nog steeds erg moe 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Nee, 2e kindje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? Merk eigenlijk geen verschillen nog, dit keer iets misselijker geweest. 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Op de natuurlijke manier. 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? xx 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? Bij de eerste was ik direct de 1e maand zwanger, nu was ik de 3e maand zwanger. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ik zal in het ziekenhuis moeten bevallen, omdat mijn vorige bevalling is geeindigd in een keizersnede ivm een te groot kindje voor mijn bekken.