al week over tijd! wie beurt me even op?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tresje, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    hallo dames...
    moet het even kwijt hoor! ben vandaag precies een week over tijd van mn 3e kindje. mn eerste 2 kwamen na 2 en 4 dgn over tijd dus had weer zoiets verwacht. heb al 3 weken elke avond voorweeen dus had wel gedacht dat het voor de 40 wkn er zou zijn...niet dus!
    ik heb nu echt het idee dat t nooooit meer komt! ik baal er echt van. ik zal toch bij deze 3e niet ingeleid hoeven te worden....dat wil ik echt niet! ik wil het liefst de natuur zn gang laten gaan, maar ik trek dat wachten ook gewoon niet meer. mn geduld raakt gewoon op....
    denk ook echt dat t niet uit zichzelf gaat komen nu.
    en daarbij,..het is ook nog een flink kind dat alleen maar flinker gaat worden nu....
    kan gewoon ook niet meer wachten! wil het in mn armen houden!

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

de eerste 2 kwamen ook later en deze ook.... geen zorgen misschien als je vannacht in bed lig gaat het opeens beginnen...

Ik was ook van me eerste 5 dagen overtijd en ik zou s'maandags afspraak hebben om ingeleid te worden maar die vrijdag ervoor is die dan gekomen...

Zo kan het ook bij jou gaan als je stel een afspraak krijg om ingeleid te worden wat je niet wil maar als niet anders kan is dat wel het beste beter dan een keizersnee...

Hou nog even vol weet hoe erg het is om zo lang te wachten en klachten te hebben... Maar we doen het voor een goed doel blijf dat denken...

Zet hem nog ff op meid je kan het...

3. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik kan je een hand geven!

Ben vandaag 40 weken en 6 dagen zwanger en ben het wachten zat...

Lichamelijk gaat alles nog prima, maar ik zit voor mijn gevoel echt in een impasse. Het is ons eerste kindje, dus ik zit echt te wachten. Ik probeer wel elke dag iets te doen om afleiding te zoeken, maar vind het echt moeilijk om de dagen door te komen.

Ik wilde ook zo graag thuis bevallen... Maar nu heb ik echt het idee dat ik zal moeten ingeleid worden. Maar goed, mijn lichaam heeft nog een week om uit zichzelf te beginnen.

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik heb nog even de tijd (vandaag uitgerekend), maar kan je gevoel goed voorstellen. Ik wil ook zo graag dat het op de natuurlijke manier gaat en dat ik thuis kan bevallen.
    Ik duim voor je dat hij snel mag komen!

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bedankt meiden!
    ik kan het lichamelijk allemaal wel aan, ondanks een hoop klachten. ik vind het geestelijk gewoon zwaar! ik zoek genoeg afleiding, maar op het moment heb ik gewoon ook nergens geen zin meer in! dat heb ik anders nooit! ik weet dat ik het niet moet doen, maar zit er gewoon echt op te wachten nu! pfffff

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Tresje ik herken het verhaal wat je schrijft, vooral het geestelijke is zwaar. Ik word vandaag ingeleid , ik kan je niet opbeuren helaas. Echter kan het nu niet langer duren als 7 dagen. Sterkte meis!

7. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Pff jeetje wat balen zeg! ik snap wat je bedoeld ik hou er ook sterk rekening mee dat ik overtijd ga omdat mijn moeder/oma etc ook 2 weken overtijd gingen.
    Wel ben ik er benieuwd naar of jullie al zijn gestript??
    en zo ja bij hoeveel weken??

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik word vrijdag of zaterdag gestript. vind ik ook geen pretje maar ik wil alles proberen...
    ik ben bij mn 2e dochter met 40 wkn gestript, had toen wel anderhalve cm ontsluiting en verweekte baarmoedermond.
    ik heb de hele nacht pijn gehad en bloedverlies maar ze diende zich toch pas 4 dgn later aan...
    dus geen zin gehad. of toch wel denk ik nu, wie weet had ze anders ook nog blijven zitten....

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey tresje,

Sorry hier ook geen opbeurend verhaal! zit hier met hetzelfde, elke ochtend weer zonder wee of beeb;) nog even volhouden:D t komt vanzelf ook al is dat erg moeilijk:)

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    nou ja...beurt me toch een beetje op dat ik niet de enige ben..haha

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha zo kan je het ook zien ja:p

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hormonen, hormonen, hormonen... :)
    Dat gevoel is wel herkenbaar hoor, (Thirza werd 2 weken overtijd geboren), maar het is slechts gevoel en dus ook goed om dat weer van je af te zetten he? Als je al 3 dagen voorweeen hebt op deze termijn, zal het heus wel los gaan lopen en komt die kleine echt wel.
    Stel je vooral in op de langst mogelijke termijn waarop je gaat lopen en reken niet op eerder: frustreert alleen maar en invloed heb je er toch niet op.
    En geniet nog even van de tijd die je nu met je oudsten kunt doorbrengen :) Straks heb je daar weer even veel minder tijd en energie voor.

13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn tweede werd 9 dagen na de datum geboren, en dat wachten was idd best vervelend. Vooral al die mensen die zo grappig vragen of je nog niet bevallen bent. Eh jawel, maar ik miste die buik zo dat ik er nu een kussen onder heb zitten.......
    Ik had de dag nadat hij uiteindelijk is geboren een intake in het ziekenhuis staan voor CTG etc. en om inleiding te plannen, maar zover is het gelukkig niet gekomen. Sterkte en je weet: je wordt in ieder geval nu bínnen 1 week moeder!

Deel Deze Pagina