Nodapp.nl en dan de link die je krijgt bij IMG kopieren naar je handtekening en.toevoegen bij afbeelding.
Dames ik heb een vraag. Ik gebruik nu utrogestsn bolletjes 3keer per dag 2 bolletje vaginaal. Maandag zit ik op 17 dagen na de punctie en zal ik de laatste bolletjes gebruiken . Nu weet ik niet of je normaal verder moet gaan met de bolletjes als je zwanger bent . Wie heeft we hier ervaring mee?
Ik zou toch t ziekenhuis weer bellen, dat je vragen hebt, duidelijke testen en graag een arts wil spreken! Wellicht kan die jou even bellen?
Ik moest maandag weer terugbellen zeiden ze gisteren toen ik belde om door te geven dat ik positieve testen had. Durf nu eindelijk niet meer terug te bellen Zal het maandag meteen vragen en desnoods meteen gaan ophalen als ok verder moet gaan met de utrogestsn. Dank je wel voor het advies!
Aaah joh je bent zwanger, je hebt last van hormonen. Je bent de komende 9 maanden niet toerekeningsvatbaar hahahaha. Vervelend als je t gevoel hebt niet te mogen bellen. Dat horen ze je niet te geven, dat gevoel. Dringt t al een beetje door? Geniet je ervan??
Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! Ten tweede, het ziekenhuis is er om jou te begeleiden. Ik had er ook altijd moeite mee om te bellen, maar ze zijn er voor jou (krom weg gezegd, zij zijn ook blij als het bij iemand is gelukt om met hulp van hun zwanger te worden en ze zullen er ook alles aan doen om je te ondersteunen hierbij). Dus gewoon bellen! Ik moest overigens tot de 7de week (eerste echo in ziekenhuis) de utrogestan gebruiken en ik mocht toen stoppen. Ben alleen in overleg met de arts tot de 12de week doorgegaan (durfde t persoonlijk niet aan om te stoppen). Succes!
Morgen het ziekenhuis bellen dat je een recept nodig hebt, je moet het namelijk tot minimaal 7 weken gebruiken! En gefeliciteerd!
Nee hoor, dat is geen must. Ik mocht ook alrijd gewoon stoppen met de utro na een posi test bij een ivf poging . Utro wordt bij ivf vaak alleen gegeven voor een goede baarmoederslijmvlies opbouw. Dit heb je met ivf minder omdat je cyclus vaak wordt platgelegd
Dan is dat per zkh verschillend want ik zou het wel moeten daarom adviseerde ik ook om toch even te bellen