Hoi meiden, Bedankt voor al jullie berichten en advies. Il zal morgen dan toch maar bellen. Om het na te vragen. Elke ziekenhuis heeft zo zijn eigen manier van werken merk ik . Jullie horen het morgen van mij terug.
Jij mocht dus gewoon stoppen na een positieve test? Ik ben eerlijk gezegd ook bang dat ik na het stoppen met utrogestan ga bloeden Soort van onzekerheid. Misschien totale onzin. Hoe was dit bij jou??
Nope .. ik ben toen niet gaan bloeden. Het was toen beide keren raak . Bij mijn jongste heb ik zelf utro gebruikt (normale cyclus, geen ivf) en heb ik na de test afgebouwd en was ik met 5+3 weken utro vrij
Hier was het stoppen met utro bij een positieve test bij de verse terugplaatsing. Bij een cryo in kunstmatige cyclus zonder eisprong doorgaan tm week 12 Bij een cryo in eigen cyclus dus met eisprong stoppen na positieve test. En gefeliciteerd!
Dan hoef ik me niet druk te maken .Bednskt dat je jou verving met mij Oké Rogiluli .Bedankt voor je uitleg. Stelt mij al wat gerust. Zal het maandag even navragen maar denk dat ik niet verder hoef te gaan. .
Hoi Rogijuli, Ik heb weer een vraag (sorry) Vandaag is het 14 dagen na de punctie . i Dan is vandaag mijn nod toch ?
Heb het ziekenhuis gebeld en mocht gewoon stoppen met de utro. MOEST volgens het schema al 2 dagen geleden stoppen . Maar goed ze zei dat mijn lichaam het nu zelf moet overnemen. Fingers crossed dus