1) met meerdere merken testen per dag wordt je alleen maar onzekerder omdat de ene gevoeliger is dan de andere. 2) ook in de ochtend en middag met dezelfde test testen zegt niks omdat je test in de middag dan duidelijker is wanneer je een "middagtester" bent. 3) helaas is die 10 dagen een gemiddelde en gebaseerd op 5.000 eh en niet 10.000 eh. Pregnyl kan nu dus nog zeker aanwezig zijn. 4) advies aan jou is om echt nog maar 1x per dag te testen met hetzelfde merk en dezelfde "soort" urine (bijv. alleen ochtend of alleen avond). Zodoende kan je goed de afloop of hopelijk de oploop zien. Ik duim dat je vrijdag een knal test gaat hebben van eigen hcg.
Rogijuli je hebt gelijk . Alleen is mijn gezonde verstand nu ver te zoeken Maar ik zal sowieso nu blijven testen met sensitest en wondfo. Morgen sla ik over. Ik denk inderdaad dat ik meer een middagtester ben. Voor nu zal ik mijn best doen me in te houden. Wish01 Ik zie ook een oploop bij die testen. Hopen dat het iets betekend Zal dinsdag weer testen . Morgen maar béter overslaan.
Ik snap je tesdrang goed meid. Wat een onzekere dagen zo! Ik zie nog niet echt een oploop maar ook geen terugloop. Misschien ben je net op het keerpunt van niet zwanger naar wel zwanger en geen pregnyl meer in je lijf. Beter om nog even te wachten met de volgende test, maar dat weet je zelf ook wel En zelf zou ik denk ik ook blijven testen en na de test balen dat ik weer zo ongeduldig was geweest
Het is ecgt moeilijk om niet te testen. Juist omdat ik die lijntjes zie . Maar wil vandaag proberen om niet te testen. Hoop dat ik me hieraan kan houden ;--) Vanmorgen wel menstruatieachtige pijn . Hoop niet dat dit een slechte teken is Merkte gisteren en eergisteren ook met het hoesten dat het lijkt alsof mijn buik aan 1 kant dubbel vouwt met het hoesten. Klinkt heel gek maar weet niet hoe ik het anders moet beschrijven?
Als je niet tot vrijdag kunt wachten, dan kun jehet beste woensdag weer proberen te testen. Dat is voor je gevoel niet meer zo ver weg. Het testen wat je tot dusver hebt gedaan, heeft je nog geen duidelijkheid gegeven. Zorgt ook alleen maar voor onrust en onzekerheid. Dus probeer nu echt minimaal tot woensdag te wachten. Hoop dat je dan een duidelijke oploop mag zien!
Net 5 minuten geleden getest. En zijn al veel duidelijker als gisteren. Kan toch geen pregnyl meer zijn??
Op de kv zie ik inderdaad wat oploop! Dan zul je morgen sterker het verschil moeten zien, hoop het voor je!!
Als ik kijk naar je kv test van gisterenmiddag, lijkt hij vandaag hetzelfde te zijn. Ik moet zeggen dat ik nog geen oploop zie helaas. Hoeveel dagen na de punctie zit je nu?
10 dagen na de punctie. Die was vrijdag 23 februari. Op de foto zie je het verschil inderdaad niet goed. Zo met het blote oog wel .
Okay... dat ben je dus nog steeds enorm vroeg. Kan je de testen van gisteren en vandaag eens tegelijk onder elkaar op de foto zetten? Doordat je nu fotos onder elkaar plakt met verschillende lichtinvallen is het verschil nog moeilijker te zien.