Ik wil graag zeggen nee, maar helaas kan het nog steeds. Je testte alle vorige dagen om 10 uur en nu al eerder, dus dat kan een andere uitslag weergeven. Maar feit dat het heel licht oploopt is w een beetje hoopvol hoor
Ik vind het er wel hoopvol uitzien eigenlijk. Vooral de sensitest heeft een duidelijke oploop. Spannend hoor! Benieuwd naar je volgende testen.
Morgen ga ik weer testen.;'-) De sensitest is inderdaad veel duidelijker als gisteren. Ben Zo benieuwd naar morgen !
Nee kon me niet bedwingen)) En ben ook niet aan het werk. Voel me grieperig en heb een vrije dag genomen . Maar mijn vriendin is bij me dus ik heb wel afleiding!
Dit zijn de testjes waarmee ik vanaf het begin ben blijven testen en waar ik de afgelopen dagen geen vertrouwen meer in had. Zijn testjes die ik via Wist hen besteld (One test) Deze lopen nu ook heel duidelijk op. De onderste is van net een paar minuten ! Dit moet wel goed zitten meiden!!
Ik zie ze niet in een rijtje maar als ze nu mooi oplopen: voorzichtig gefeliciteerd! Op naar die knaller!!
Alleen op de dipsticks zie ik een oploop tov gisteren. Op alle andere testen zijn ze hetzelfde lijkt het. En antwoord op je vraag... ja ik vind dat je enorm aan het doordraaien bent met testen. 5 verschillende testen met dezelfde urine samen testen! Nee dat vind ik echt geen "gezonde" situatie. Hoe erg ik de wens ook begrijp (heb er zelf ook 8 jaar over moeten doen om een levend kindje te krijgen, waarvan 5 jaar via de mmm) vind ik dat je vandaag echt te bent doorgeslagen met testen.
Iedereen heeft zo zijn verhaal. Ik besef dat ik een beetje aan het doordraaien was met het testen. Heb dit zelf aangegeven . Ik ben nu inmiddels ook 3 jaar aan het proberen om zwanger te raken. Vaak met testen die positief waren en de volgende dag weer negatief. Ook vaak genoeg gehad dat de ene test positief was en dan een andere negatief. Ik wilde niemand kwetsen met mijn testdrang. Totaal niet. Maar na 3 jaar ben ik gewoon ook heel erg blij dat het hoogstwaarschijnlijk wel gelukt is om zwanger te raken .
Ik zie oploop. Je test indd veel, maar k vind dat jouw keus. Ik was in ronde 2 met clomid dit keer zwanger.. k deed 4 testen tegelijk van verschillende merken .dusja ik snap m wel, zeker bij jou. Ik hoop dat je over een paar dagen een dikke knaller hebt!!