heb 6 maand geleden een keizersnee gehad maar nu kan ik nmog niet op mijn buik liggen voelt echt niet prettig op een of andere manier, net als mijn buik aanraken of iets kan er niet zo goed tegen, is heel erg gevoelig iemand die het herkent?
Ik heb afgelopen december een keizersnee gehad maar ik herken het niet, ook niet na de 1ste keizersnee. Ik sliep 2 weken erna weer op mijn buik heb het zelfs al in het ziekenhuis geprobeerd de 2e nacht maar dat was wat te snel Lijkt me erg vervelend als je zolang er last van hebt en klinkt ook niet echt normaal.
hmm heel anders dus... maar t doet niet pijn of iets echt gewoon ja...kan het niet uit leggen haha voelt gewoon erg vervelend mn buik is naar mijn idee ook niet mooi bijgetrokken zegmaar als ik op een bepaalde manier mn handen er op doe dan lijk ik net zwanger..
hai ik zelf heb bijna 8maanden geleden ks gehad... heb geen pijn ofzo en kan wel gewoon op buikslapen... alleen soms voelt het wel irriterend... en als ik ongesteld ben doet het wel pij maar dat is het wel... en het is bij mij gaan verkleven ofzo dus ziet er idd raar uit... maar dat had ik al... door een operatie die ik gehad heb toen ik 2 was... dus kan je niet echt helpen... ben je der voor al naar de dokter geweest?
Ik heb er zelf geen last van gehad na mijn keizersnee, maar je hoort wel vaak dat je een doof gevoel kunt krijgen rondom het litteken. Veel vrouwen ervaren dat dove gevoel als vervelend. Dat schijnt wel weg te trekken, maar kan wel even duren. Als je het niet vertrouwt zou ik er even door je huisarts naar laten kijken.
Hier ook geen last van gehad na de KS. Wel inderdaad dat dove gevoel, is ook heel vreemd, maar dat was niet pijnlijk/ gevoelig of zo. Dat gevoel trekt inderdaad wel weg, maar was hier na 1 jaar of zo? Anders even naar de HA?