Meiden of het nou wel of niet klopt!! Ik doe er al 12 jaar over en nog niks,bij ons meer dan 104 keer. En dan de behandelingen nog zie onderschrift. 1 Ding is zeker het komt niet met de ooievaar.
Hahaha al die onderzoeken, hier minimaal 1004 x gesext en nog geen baby, moets toch echt een laborant aan te pas komen. Wij halen dat gemiddelde dus behoorlijk omhoog!
Nou, hier hebben we toch wel 'iets' vaker seks gehad voordat het raak is. Weet niet hoe ze bij zo'n stom onderzoek komen.
En dan nog lekker belangrijk. Laat ze de centen in andere onderzoek steken dan in zulke nutteloze dingen.
Uit een Brits onderzoek is gebleken dat een stel gemiddeld 104 keer seks heeft gehad voor de vrouw zwanger raakte. In een poging zwanger te raken heeft men zo'n vier keer per week gemeenschap, hetgeen betekent dat het gemiddeld na een half jaar keihard werken raak is. Euhm.. dus we hebben gemiddeld de hele cyclus door 4x per week seks?? Want 26 weken x 4 = 104.. ik denk dat het daar bij ons fout gaat.. wij doen het te weinig als ik ongesteld ben of in de wachtweken.. beetje jammer dit.. gemiddeld duurt het misschien een half jaar voordat vrouwen zwanger zijn en tijdens de vruchtbare periode doen zij het wellicht 4x.. maar die 104 slaat volgens mij nergens op!
Het klopt feitelijk wel gewoon. Gemiddeld na 104 keer seks (waar je inderdaad aan komt als je het constant gemiddeld 4 keer per week doet) raken stellen zwanger. Het lijkt me vrij begrijpelijk dat ze alle keren meetellen, aangezien de meeste mensen helemaal niet weten wanneer en hoe lang hun vruchtbare periode is. Overigens is het logischer als mensen zich gaan storen aan de journalist van Fok in plaats van de onderzoekers, aangezien 9 van de 10 keer het gewoon een kwestie is van slechte citatie/beschrijving van de journalist in plaats van dat het onderzoek daadwerkelijk flut is. We hebben tenslotte het oorspronkelijke artikel niet gelezen, of wel?
Whahaha, ik lach me altijd een breuk als ergens een gemiddelde staat, en iemand geeft dan als antwoord: nee hoor, dat kan niet, want bij ons was het vaker. Dat is bijna net zo stom als 'nee hoor, roken in de zwangerschap is niet slecht, want mijn kind is ook gezond'.
Ik denk dat het meer met de onderzoektitel te maken heeft: 104 keer seks vaak genoeg voor baby. Mijn reactie ging trouwens over het stukje over oefening baart kunst, maar dat is waarschijnlijk meer de schrijfstijl van Fok.
Ja ik wel inderdaad. Maar ik denk dat de reacties daarover gingen. Ik heb daar zelf niet op gereageerd. Wat ik schreef was ook met een knipoog, niet dat ik dat artikel serieus neem ofzo
Overigens weet ik van betrouwbare bronnen dat de manier waarop een artikel naar de media wordt verwoord door woordvoerders van het onderzoek veel commercieler is dan het daadwerkelijke artikel. Anders vindt de gemiddelde Nederland het namelijk niet interessant En daarna gaat Fok er natuurlijk nog overheen die sowieso geen saaie technische stukken plaatst Bronnen als de volkskrant of het NRC zijn daar wat correcter in.
Haha Bij mij ook zoiets. Ik ontmoette me ex via het internet die dag heel gezellig en ja het bed in belandt, was meteen raak Nooit spijt gehad trouwens hoor. En de tweede naja voor het zingen de kerk uit methode, das ook niet te vertrouwen dus hahaha maar ook hier nooit spijt gehad hoor! Ben super trots op me mooie kindjes