Consultatiebureau NU op rtl 4

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Momfulness, Sep 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

het consultatiebureau is op rtl4.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Helaas gemist .. Ik heb het vorige week wel gezien met dat kindje wat zijn tandjes moest laten trekken omdat hij niet goed gepoest had .. vond dat eerlijk gezegd best een slechte zaak van die ouders, dat doe je toch iedere dag tanden poetsen ?? Ik ben het ook wel eens vergeten zeg ik eerlijk maar zo vaak vergeten dat de tandjes moeten worden getrokken vind ik wel te .. Uiteraard zijn er ook kindjes die door bv medicijnen slechte tandjes hebben die kunnen er dan niets aan doen maar slechte tandjes omdat papa en mama niet de tandjes poetsen vind ik wel erg ...

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Deze week ook helaas gemist, maar net als jij vorige week wel gezien en vond het heel erg voor dat kindje met z'n tandjes! dat je het een keertje vergeet dat kan, maar dit was echt zielig! :(

Maar gelijk even in de agenda zetten voor as zaterdag om te gaan kijken :)

4. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Zijn dit nieuwe afleveringen, of hele oude? Ik kan me namelijk wel herinneren dat ik heel lang geleden wel eens een stukje heb gezien met een kindje waarvan de tanden moesten worden getrokken omdat er niet goed gepoetst was.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

het zijn herhalingen ik dacht ook dat het nieuwe waren maar kijk maar op rtl4 gemist!

Share This Page