Wachten duurt zo lang..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Milica, Oct 20, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milica

Milica Lid

Oct 20, 2018
    5
    2
    3
    Female
    Hi dames,

eigenlijk had ik nog geen kinderwens, dat dacht ik in ieder geval. Maar ik merk dat ik er deze maand ontzettend mee bezig ben. Vandaag had ik ongesteld moeten worden, en zo voelt m’n buik ook wel, maar het is nog niet gebeurd.. Ik ga er van uit dat ik morgen gewoon ongesteld ben, maar het wachten voelt ineens eindeloos. En dat terwijl ik er normaal niet (bewust) mee bezig was..

Misschien klinkt dit raar hier, omdat ik weet dat hier veel vrouwen met een (nog) onvervulde kinderwens aanwezig zijn en ik wil ook helemaal niet verkeerd overkomen. Ik schrik gewoon een beetje van mezelf, en de manier waarop ik me voel. Ik weet eigenlijk niet wat ik hier precies mee wil zeggen, heeft iemand hier ervaring mee?

2. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    20,051
    18,844
    113
    Female
    Ja ik begrijp je gevoel. Ik kan je wel vertellen om het wat los te laten, Maar dat is gewoon heel moeilijk bij iets wat je graag wilt.
    De dagen naar m'n nod toe lijken eindeloos lang, Ik ben nog maar 2 maanden ervoor bezig, maar heb toch last van deze gevoelens:oops: dan voel ik me ook wel eens schuldig ofzo...
    En tja, Ben nu al 14 dagen overtijd, Maar niet zwanger. Gevoel dat m'n lichaam me voor de gek houdt of gelijk twijfels of er iets mis is :confused:

Ik hoop voor jou dat je snel van deze gevoelens verlost bent, met een mooie positieve test in handen!

3. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ja dat duurt zo lang... Ik was in mn 2e cyclus zwanger geworden dus ik heb niet lang hoeven wachten.. Maar mijn test gaf na 6 weken pas positief(erg late ei) en ik voelde van alles en wist het zeker. Alleen de test zei van niet. En zodra je het dan eenmaal weet nog wekenlang wachten op de 1e echo. Maar o wat is het het wachten waard :)

4. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,051
    2,766
    113
    Female
    Ik begrijp je berichtje niet helemaal. Wat vind je precies lang duren? Dat je vandaag nog niet ongesteld bent geworden?

nizzie86, Pipo30 and bozoe like this.
  5. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik begrijp je gevoel! Als je eenmaal deze wens hebt is elke maand er weer eentje teveel. Elke keer als je ongesteld wordt is het toch een teleurstelling. Loslaten is zo vreselijk moeilijk!

En die dagen voor je NOD.... vreselijk! Die duren eindeloos voor je gevoel he...

Wij hebben het hele eisprong-timen enz los moeten laten omdat het redelijk zinloos is. Sindsdien heb ik wel meer rust. Niet meer elke keer bij mn menstruatie dagenlang balen. Het duurde even maar het gaf dus wel enorme rust.

6. Milica

Milica Lid

Oct 20, 2018
    5
    2
    3
    Female
    Ah dat is ook erg vervelend! Ik hoop dat je wens snel in vervulling gaat. ❤️

Spectre likes this.
  7. Milica

Milica Lid

Oct 20, 2018
    5
    2
    3
    Female
    Het wachten op de menstruatie, het wachten op het testen, al het wachten

8. Milica

Milica Lid

Oct 20, 2018
    5
    2
    3
    Female
    Oh wauw, wat vervelend lijkt me dat! Ik vond de afgelopen twee weken al eindeloos lang duren.. ☹️ Maar, zoals je zegt; het is het uiteindelijk allemaal waard!

9. Milica

Milica Lid

Oct 20, 2018
    5
    2
    3
    Female
    Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben ❤️❤️❤️❤️

Lisa280887 likes this.
  10. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,051
    2,766
    113
    Female
    Maar heb je dan onbeschermde seks ge had? Omdat je schreef niet bewust te zijn geweest van een kinderwens. Ik begreep uit jouw bericht niet of je ook daadwerkelijk bezig bent met proberen zwanger te worden

Share This Page