Hallo dames ! Ben ik weer ! Ik opende kort geleden een post over mijn ovulatie testen of die positief waren maar nu zijn de zwangerschap testen aan de beurt ! Ik wou eigenlijk voor mezelf even bevestigen dat ik niet zwanger was omdat ik morgen naar de tandarts moet. Ik verwacht pas over ca. 3 dagen mijn menstruatie maar ik hoor regelmatig dat mensen 4 dagen voor nod positief testen. Ik was altijd van mening je krijgt een streep, of je krijgt geen streep, maar uiteraard werkt dat bij mij niet zo. Ik krijg een HALVE streep. Zouden jullie even naar mijn test willen kijken en mij adviseren wat nu. De streep is wel echt roze, en stond er binnen 5 min, maar aan de onderkant loopt die niet helemaal door. Hij is ook iets duidelijker dan op de foto, hoef er niet met een een lamp boven op te hangen zeg maar. Ik heb twee foto's bijgevoegd, is dezelfde test. Uiteraard test ik morgen ochtend even opnieuw. Mag de tandarts mij morgen verdoven of kan dit kwaad stel hij is wel positief. Ik ga nog even nergens van uit maar advies is fijn Alvast heel erg bedankt en een fijn weekend ! ( Sorry voor onduidelijke foto's, ik krijg ze er er niet beter op :/ )
Raar streepje inderdaad. Met zo'n streepje mag je niet over een positieve test spreken helaas. Doe eens 4 druppels water in het druppelvak, even wachten en dan een nieuwe foto maken en plaatsen.
ik zeg voorzichtig gefeliciteerd meis. De streep is nog licht en daarom lijkt het alsof hij niet helemaal doorloopt. Maar kijk eens naar de controlestreep! Die is op precies dezelfde hoogte ook minder dik en minder fel van kleur!! Ben erg benieuwd naar je testje van morgenvroeg. Hoe het zit met verdovingen weet ik eigenlijk niet zo goed.
Goh wat is het lastig zeg zo een test goed op de foto te krijgen Anyway; hier is die met water er door heen, nogmaals, in het echt is die duidelijker, streep blijft staan.
ook na het water druppelen blijf ik bij mijn antwoord Als de controlestreep nou wel helemaal goed was vond ik het een ander verhaal. Maar de controlestreep vertoont hetzelfde euvel als de teststreep. Dus ik vind het wel een geldige test en dus positief want indrooglijntjes verdwijnen na het druppelen met water. Je zou de andere test uit het pakje kunnen doen, maar dan zit je weer met minder geconcentreerde urine dus zou ik gewoon wachten tot morgen. Of je vangt een plasje op en als die geconcentreerd is kun je hem nu ook doen.
Niemand weet wat van de verdoving? Het is gelukkig plaatselijk Morgen ochtend zal ik opnieuw een foto plaatsen. Duim voor me.
Ik denk dat hij morgen wel duidelijker is en verdoven mag wel denk alleen foto's maken zou ik niet doen voor zekerheid want dat heeft wel bepaalde straling wat schadelijk zou kunnen zijn.
Hier begon hij ook zo en dagen daarna dik positief! Morgen of over 2 dagen nog eens doen. Voor nu gefelicteerd
Zeg gewoon tegen de tandarts dat je denkt zwanger te kunnen zijn. Hij zal dan weten welke verdoving hij mag gebruiken. Ik heb toen ik zwanger was een wortel kanaalbehandeling gehad en dat mocht ook gewoon.
Dankjewel dames ! Ik zal morgen ook even de tandarts zeggen dat ik mogelijk zwanger ben en of hij er rekening mee wilt houden
https://vergelijkmondzorg.nl/zwangerschap-en-de-tandarts/ http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/216783-zwanger-plaatselijke-verdoving.html Verloskundige Praktijk Zeist – Leefgewoonten
Held ! Ik had zelf ook al beetje rond gezocht maar het forum topic had ik niet gevonden. De verhalen zijn ook verschillend vandaar vroeg ik maar dat stelt me wel gerust !
heb er nog 1tje bij gezet van een verloskundige praktijk. Maar geef het wel even aan zodat ze het juiste middel kunnen gebruiken!
niks te danken hoor. daar is het forum toch voor om elkaar te helpen en te steunen. ben benieuwd naar je testje morgen. HCG verdubbelt elke 48-72 uur (2a3 dagen) dus schrik niet als het streepje morgen niet extreem veel duidelijker is. In het begin is geconcentreerde urine echt een must
Ik ben wel gewoon verdoofd tijdens m'n zwangerschappen hoor... Foto's maken niet doen. Maar volgens mij verdoven ze het liefst ook zo min mogelijk, maar ik had zo'n kiespijn en moest een wortelkanaal behandeling dus was echt noodzaak... Ik zie ook een streepje, spannend hoor
Ik zeg zwanger, controlestreep vervaagd ook vanonder, zou morgenvroeg nogmaals testen en gewoon vermelden bij tandarts.
Ik heb ook zo'n halve test gehad met 9dpo, bleek dat ik te weinig urine erin had gedaan... Maar die van jou lijkt me positief, gefeliciteerd alvast en hopelijk staat er morgen een duidelijke, hele streep.