Heb ik vandaag mijn LH-piek? (Dag 23). Ik zit al van dag 1 te sukkelen met deze testen omdat ze telkens een streep geven maar dit is de duidelijkste tot nu toe! Alle foto's zijn 10 min. na de ovulatietest gemaakt. Heb terwijl ook met Action getest, en die geeft een veel vagere streep.. Mijn sensitestjes zijn nu helaas op.
Daar lijkt het wel op! Al is die van de action niet positief.. vindt dat altijd zo gek! Zou wel even door testen, en gezellig maken de komende dagen.. Have fun😀
Zou het vandaag zoiezo doen want die is vrij positief, kan zijn dat je tussen de piek moment zit of dat hij over paar uur donkerder is.. Dus deze 2 dagen zoiezo gezellig maken
Ik denk nog net niet positief. Maar ik denk dat je er wel tegenaan zit. Ik had op 7-2 ook zo'n test als jou en op 8-2 ineens een knalpositieve test dus kan snel gaan. Ik zou het sowieso ook gezellig maken vanavond 😉
Bedankt dames! Action zag er vandaag ook heel goed uit, ivgl met de vorige daarvan In 't echt ziet hij er donkerder uit dan op de foto Morgen ga ik testjes bijkopen
Ik zou vanavond nog een keer testen je bent er bijna. Ik voeg een foto bij van die van mij afgelopen maand zodat je kunt spieken hoe donker ze kunnen worden. 😊
Mooie streep Liva!! Ik zit over mijn piek heen, vanavond was de streep iets lichter. Nu twijfel ik of ik dag 23 of dag 24 als LH piek zou nemen
Spannend he! Ik herken mezelf in je Topic! Gister piek maar het is net hogere wiskunde met al die kansen, data en testen. Wanneer ga je testen? Succes! Ik probeer te wachten tot over 2 weken, wil na mijn miskraam niet weer een onzekere periode. Maar wie weet, ben zo ook geduldig.