Hahaha snap ik bij mij was dat op 9dpo. Had heel lang me plas opgehouden niks meer gedronken enzo en positief getest
Ik wil geen spelbreker of zwartkijker zijn maar zie in je sensitesten wel erg weinig oploop als de 1e test al van zaterdag was. Ben niet heel erg bekend met de sensitesten trouwens. Ben in zulke gevallen weleen benieuwd wat een kv2v5 voor een streepje zou geven. Als je bij die onderste een positieve cb digitaal zou hebben, vind ik het niet echt goede testen. Je predictor ziet er wel goed uit.
Kv2v5 geeft ook lichte streep. Maar daarmee kan ik dus niet vergelijken. Waarom zou m’n predictor wel goedoplopen en de sensitesten niet? De 2 boven de onderste zijn trouwens van gisteren. Hoezo zouden ze niet goed zijn als je bij zo’n streep een positieve cb zal hebben?
Dat weet ik niet. Zag pas wel iemand hier met exact zo'n oploop in de sensitesten. Leek mij ook erg weinig maar kruidvat liep daar wel veel beter op. En ik vind je laatste sensitest nog erg licht. Als de cb dan positief zou zijn, vind ik het geen goede vroege testen. Al denk ik eerlijk gezegd niet dat je cb met zo'n kruidvat-test positief zal zijn.
Zou best kunnen, maar heb deze ook met middag urine gedaan. Er zit wel verschil tussen m’n tweede en laatste sensitest. Kruidvat testen zijn ook niet alles, zoals je kan zien is de predictor veel donkerder die is wel met ochtend urine.
Goedzo. Omdat @lerana hierboven zei bij zon streepje een positieve cb te hebben. Kan je soms net over de streep trekken om hem toch te doen en dan teleurgesteld te worden. Dit zijn mijn kv-testen. Bij de middelste was mn cb nog negatief. Bij de onderste wel positief.