Hoe kan dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wannabemammieagain, 11 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wannabemammieagain

8 jan 2018
    63
    7
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Hier even een heel vaag verhaal. Ik heb normaal een hele regelmatige cylus van 29 dagen met mijn eisprong op dag 14. Nu deze ronde had ik mijn eisprong op dag 13, geconstateerd dmv ovutesten en temp en niet te vergeten het gevoel of me buik uit elkaar getrokken wordt.
    Ik zit nu op dag 31 en nog niet ongesteld, wel sinds 3 dagen heel licht bruinige afscheiding. Dit heb ik normaal een aantal uur en dan breekt het bloeden door. Nu dus niet. Nu dacht ik een paar dagen geleden een heel licht positieve test gehad te hebben, maar blijkbaar vals positief want tot de dag van vandaag blijven ze nu negatief. Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt? Ik wordt hier heel onzeker van. Hierbij ook mijn temp kaart voor de duidelijkheid

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.951
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Je eisprong is idd duidelijk in je kaartje.
    Misschien een biochemische zwangerschap en dat je nu een dezer dagen toch ongesteld gaat worden?

3. Wannabemammieagain

8 jan 2018
    63
    7
    8
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja zat ik ook al aan te denken, alleen zakt mijn temp ook niet dat vind ik zo vreemd. Misschien hoor ik wel weer bij de groep die pas ruim overtijd positief test ofzo hihi

Deel Deze Pagina