Ovulatie wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Key, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    #1 Key, 17 jan 2014
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
    Hoi dames..
    Ik heb een beetje een uitgebreide vraag.. Ik ben namelijk 'op zoek naar mijn ei'. Ik heb iets meer dan een week geleden (toen ik ongesteld was geworden) ovulatietesten besteld bij zwangerenkids, maar ze zijn nog niet aangekomen omdat ik in het buitenland woon.
    Het zit zo.. Ik dacht altijd mn ei te voelen.. Kreeg dan gevoelige tepels (bijna branderig) een dag of vijf, en elke keer als ik mn menstruatie kreeg was 14 dagen daarvoor 'ergens in de gevoelige tepelperiode'.
    Ook voel ik rond die periode vaak gemene steekjes in mijn onderbuik (heel anders dan menstruatiekramp) en dat houdt ook nog tot een paar dagen na de gevoelige tepels aan.
    Maar nou las ik juist meiden die pas nà hun eisprong steekjes en gevoelige tepels hebben.. Dus misschien is mn ei wel eerder dan ik denk? We vrijen sowieso heel regelmatig dus ik 'mis' mn ei niet maar het zou wel helpen om rond de dagen van mn eisprong misschien net dat beetje extra te doen (ander standje, blijven liggen na seks etc)
    Ik dacht net ineens van hee wat nou als ik nu mn eisprong heb? (Ik verwacht de gevoelige tepels vanaf dinsdag ongeveer) dus ik voelde even aan mn baarmoedermond en die is heel laag en zacht! Maar dat was ie vorige keer rond de gevoelige tepeltijd (haha) ook! Maar misschien niet zo laag als nu.. Pfff.. Waarom zijn die ovulatietesten nou zo laat? Nu heb ik er niks aan natuurlijk..
    Wat denken jullie.. Heb ik een vroeg ei? Of een normale? Kan het zijn dat een lf langer is dan 14-16 dagen?

2. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    heb je een regelmatige cyclus? dan zou ik 12 tot 16 dagen terug rekenen en ergens in die dagen heb je je eisprong.

3. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Mijn lf is maar 9-10 dagen dus dat 12-16 dagen terug rekenen voor je ei gaat niet altijd op;)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Laag en zacht is toch goed!!
    Als ik mn ei had zakte de bmm naar beneden en werd heel zacht!

5. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Redelijk regelmatig ja maar ik zou dus graag willen weten waar tussen de 12 en 16 dagen die zit! E ja nu is ie laat en zacht maar zit nu pas op dag 11 (ondertussen 12) dus dan zou mn lf 20 zijn?? Is rich beel te lang..?

Deel Deze Pagina