Dus mogelijk zwanger? Hahahahaha ik hoop het zo vorige week Zondag 100 procent me ei gehad aanstaande zondag is me NOd
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Kijk dit was mijn test na een uur. Maar ik hoop dat het bij mij een uitzondering was en dat jij over een paar dagen een dikke streep hebt binnen de tijd! Maar ik weet ook hoe de onzekerheid voelt en dan de teleurstelling dat de test daarna toch negatief is. Echter een vriendin van mij testte pas na 10 dagen overtijd positief! Dus misschien nog te weinig hormonen?
Deze is wel heel duidelijk! Jij bleek uiteindelijk helemaal niet zwanger te zijn? Binnen hoeveel dagen werd je toen ongesteld als ik vragen mag
Ik vind dit wel heel erg dan! Zo een duidelijke streep (al is hij na afleestijd). Heb je geen mk gehad?
Nee, ik dacht ook misschien een miskraam maar ben naar de huisarts geweest en hij zei dat het misschien een hele late eisprong is geweest.
Deze test deed ik op dag 29 en 8 dagen later werd ik ongesteld. Maar jij zit nog voor je nod joh! Succes morgen met testen ik zal voor je duimen!
Maar bij een late eisprong test je toch niet zo mooi positief? Ik begrijp niet goed welk verband hij dan ziet tussen jouw bloeding en de test. TO, Ik zou morgen nog een keer een testje doen, misschien niet eens alleen met ochtendurine maar ook met geconcentreerde avondurine ( kan beter testresultaat geven). En dan proberen om in elk geval binnen 10 minuten op het testje te kijken. Van Kv2v5 is bekend dat het even duurt voordat het streepje zichtbaar is, maar het lijkt me dat uren en uren wachten iets teveel van het goede is. Ik hoop op een mooie test!
Dat lijkt me met zo'n test dan gewoon een vmk Ts...ik had bij de eerste ruim na afleestijd ook ineens zo'n streep En was echt zwanger
Hoeveel na afleestijd.. kan zijn dat je toch zwanger bent maar nog niet zoveel hcg hebt.. en de test het later oppikt..
Wil je geen valse hoop geven maar mijn KV kleurde ook pas posi na 20 min terwijl ik met CB+ en indicator al positief had getest..