Ja goed dan heeft ze zichzelf dat aangedaan natuurlijk eerst een positieve test hebben voordat je zwanger bent toch ... Maar ik wacht af wat ze gaat doen nu...dus froetsel als je zo overtuigd bent heb je ook vast getest
Hallo dames! Hahaha ik zou pas morgen ochtend testen met een kruidvat test! Ik dacht laat ik even nu testen met een kruidvat de luxe test. En ja hoor! Even naast elkaar gezet! Morgen ochtend nog even testen hahaha
Dat ziet er goed uit! Ben benieuwd naar je test van morgenochtend! Enne... 2 kindjes vlak na elkaar is geweldig. Wij hebben er ook 2 met 13 mnd verschil en inmiddels de 3e onderweg
Waarom is die kruidvat zo donker.. Die andere waren die wat je al geplaatst had toch? Maar goed je ziet duidelijk een kruis natuurlijk....je zou vandaag nog een kruidvat doen dus ik ben benieuwd?
Dames. Vandaag weer een kruidvat test 2v5. En hij was duidelijker dan de afgelopen dagen maar nog niet zoals de controle streepje. Ik maak vanavond een foto als ik weer thuis ben! Maaaaaaarr ik ben zwanger.