Goedemorgen, Ik heb afgelopen maandag positief getest. In de dagen hierna zijn mijn testen nauwelijks opgelopen en door ervaring weet ik dat er dan geen sprake is van een gezonde zwangerschap bij mij. Onderstaande testen zijn van (ongeveer) 15, 17, 18 en 20 dpo. Action 17 en 19 dpo. Nu mijn vraag. Wanneer begonnen jullie testen bij een biochemische zwangerschap af te lopen? De (kleine) stijging maakt me erg bezorgd voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zeker nu we op vakantie zijn 2 op 2 uur afstand van een redelijk ziekenhuis. Ik heb al eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en dus nu verhoogde kans. BvD voor het meedenken!
Biochemische is een fout in de innesteling en dan zijn de testen veelal voor nod alweer wit. In jouw geval.zal het dan gaan om een vmk ALS het idd foute boel is. Ik zie geen reden om aan te nemen dat het nu om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaat.
Ik ga er eigenlijk helemaal vanuit dat het mis is. Denk je dat er een kleine mogelijkheid is dat het wel goed gaat? Zou best een schok zijn namelijk, deze zwangerschap komt echt totaal onverwacht :x
Ze zijn al best donker en ik vind dan oploop echt lastig te beoordelen. Dit kan ook een gezonde zwangerschap zijn zou ik denken.
M.i. kan dat zeker. De oploop tussen 17 en 19 vind ik prima te noemen op de action testen. Je geeft aan dat deze zwangerschap als een schok komt, maar je weer wel hoeveel dpo je bent. Beetje verwarrend
Dpo is ook een ruime inschatting. Weet alleen dat die vraag vaak komt. Ik voelde rond 11 juli mijn eisprong. Ik weet het nog want ik bedacht nog dat het laat was voor mijn doen. Volgens mij had ik rond 22 juni mijn laatste menstruatie. Hebben die week voor de 11e alleen gemeenschap gehad waarbij mn vriend voor het zingen de kerk uit ging. De week erna helemaal niet meer. Dus deed eigenlijk een beetje uit routine een testje. Kruidvat is eigenlijk bijna onveranderd gebleven sinds maandag dus zie dat niet goed gaan. Maar wel heel bang voor bbz. Zeker nu in het buitenland.
Ik denk dat je nu ongeveer 16 dpo bent en geen 20 dpo. Je voelt je eisprong namelijk niet maar de groei van je follikel en dat is vaak een paar dagen voor de echte sprong.
Okay, maar wel welkom dan? Verder vermoed ik idd dat je iets korter in je dpo zit. Vaak springt je ei een paar dagen na de (groei)pijn.
Heb ik ook even aan gedacht. Maar dat zou weer onwaarschijnlijk zijn met mijn reguliere cyclus en het tijdstip van onze laatste "interactie" En welkom.. ik weet het niet zo goed. Daar waren we nog hard over aan het nadenken..maar toen de testen niet opliepen dacht ik dat het ook niet meer hoefde. Had maandag/dinsdag wel 2-3 op de clearblue dus misschien test ik daar morgen nog een keer mee.
Maar mocht het wel zo blijken dan moeten we gewoon even wennen denk ik. We hebben het heel fijn met zn 5en. 6 moet dan vast ook lukken. Maar nogmaals. Nu eerder bang voor iets anders.
Je testen lopen netjes op. Ik snap dat het even schrikken is, maar zie niet in waarom je uit moet gaan van een bbz.
Ik zie bij de kruidvat testen echt geen oploop. En dat al een week niet. Heb nog geen post gezien op dit forum waarbij geen oploop een gezonde zwangerschap opleverde. Maar ik begin nu wel ineens te twijfelen. Jammer dat ik niet precies heb onthouden wanneer we gemeenschap hadden. Want volgens mij zou 16 dpo met een overleving van 5 dagen niet uitkomen. Maar morgen geeft cb hopelijk uitsluitsel welke kant ik op moet denken. Vorige week stond er 2-3. Zou nu dus 3+ moeten zijn bij een doorgaande zwangerschap?
Ik ben benieuwd naar je test vandaag. De eerdere testen zien er volgens mij wel goed uit. Ze lopen ook niet af toch? Anders even aantal dagen niet testen? En dan nog eens?
Ik teste ook met mooie oploop en al 12 weken zwanger. Dus beetje raar wat je zegt heb nog geen post gezien op goede zwangerschap
Heb jij een bericht gepost met een trage/ niet zichtbare oploop van zwangerschapstesten? Kan hem niet vinden ?
Het gebeurd wel degelijk. Het is vooral afwachten. Ik denk dat je je niet moet vastpinnen op de uitslag van de cb aangezien dat een 'indicatie' is. Als je echt wilt weten of het mogelijk een gezonde zwangerschap is raad ik je eerder aan om via de huisarts je hcg te laten prikken. En dat dan minimaal 2 keer om de oploop te meten.