......wél een streepje. Toch? Deze is vals. Toch? Ben 10 DPO. Foto’s op volgorde na 5 minuten, na 20 minuten en volledig opgedroogd (ieuwie foto maar wel duidelijk). Heb er totaal geen vertrouwen in, loop inmiddels bij fertiliteit en krijg een HSG deze maand (als het goed is). Waarom zou het nu ineens raak zijn. Maar toch....... Toch?
Ik zie ook een lichte streep. Ik zou denk ik ook een predictor early halen, die is net wat gevoeliger en laat (zover ik weet) geen indrogers zien! Mijn duimen draaien voor je!
Ik neem zo wel even een Predictor mee met de boodschappen...... Ondanks dat ik eigenlijk nog 20 testen ofzo heb liggen. Kan die me morgenochtend gewoon even uit de droom helpen. Geloof er echt niet in... Maar er staat toch echt een streep hè? Aaaaaargghh.
Spannend zeg! Maar begrijp ik uit je onderschrift dat dit jullie negende kindje zou zijn? Ik raak nu al paniek nu ik zwanger blijk te zijn van de vierde. Misschien heb jij tips?
Bij ons zou dit overigs ook ons eerste kindje samen worden als we besluiten ervoor te gaan. Ik heb al 3 kinderen uit mijn vorige huwelijk hij nog geen kinderen. Ik zie alle vervelende reacties al voorbij komen als we met dit nieuws aankomen. Met de scheiding toen al kreeg ik alle schuld, toen met mijn nieuwe relatie en nu zou dit nieuws weer commentaar op kunnen leveren. Sorry ik neem je topic over. Ik hou je verhaal in de gaten. Ik hoop het voor jullie!
Biologisch “slechts” mijn zesde hoor. Wat voor tips wil je? Hoe níét gillend gek te worden? Lat lager leggen Predictor is gehaald. Slik. Ben mezelf valse hoop aan het aanpraten.
Voor ons ook een eerste (en enige) samen. Omgeving weet reeds dat we al geruime tijd proberen en mijn moeder weet ook dat we inmiddels bij fertiliteit beland zijn. Van hen verwachten we dus geen nare of rare reacties. En verder is het onze keuze. Gaat niemand anders wat aan. Onze kinderen hebben het praktisch financieel goed (al gaan we niet ieder jaar op vakantie, nou boehoe, prioriteiten enzo) en verzuipen zowat in de liefde die ze krijgen. En da’s voldoende. Ruim voldoende.
K zie wel heeel vaaag uets, maar vind t wel grijs... Maar hoop sat ik ongelijk hen natuurlijk! Hopelijk lopen ze mooi op en blijft t vervolgtraject jullie bespaard. En waauw de 9e,wat gaaf!! Leuk als ze straks allemaal met iemand thuiskomen met kerst, hihi. Gezellig hoor!
Ik zie ook wel iets ja! Ben benieuwd naar je test morgen. Wat frustrerend moet dat zijn dat je beiden al kinderen hebt verwekt en nu er nog zoveel liefde blijkt te kunnen worden gegeven is die kleine eigenwijs... hopelijk is ie zo eigenwijs dat hij nu ook denkt: ‘wat nou fertiliteit! Kom lekker toch zelf nog even!’