Wou deze graag delen, kan zelf amper geloven dat het zo snel weer raak mag zijn. Had met middag urine en op 10 dpo met een action test niks verwacht, maar zag direct met het doorlopen al een streep! Nu duimen dat het op de goeie plek zit! Super spannend
Wat spannend! Hopelijk gaat alles nu goed. Volgens mij zaten we toen in hetzelfde clubje toen... Bij mij ging het toen ook mis. Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu goed gaat! Wel een duidelijke streep voor 10dpo zeg! Krijg je nu ook eerder echo's ed?
Wat fijn meid!! En wat een duidelijke streep voor 10 DPO met middagurine. Zelf ook recent een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus leef extra met je mee en zal voor je duimen dat het op de goede plek zit! Kan me voorstellen dat er een paar spannende weken aankomen.
Ja en we gaan maandag op vakantie naar Turkije dus wel even extra spannend, mocht het wel misgaan ben ik dus ver van huis.. Yaisa klopt we zaten in hetzelfde groepje toen, waren in die groep helaas best veel bij wie het mis ging maar zie bij vele dat ze alweer zwanger zijn! Ik ga maandag direct bellen voor ik ga vliegen en wordt idd streng onder controle gehouden. Kom de maandag erna dus mag hopelijk dan direct voor een echo! Tot die tijd proberen rustig te blijven. Maar ik heb er nu al een beter gevoel bij, met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik licht bloedverlies gehad zo kwam ik erachter, en gingen mijn testen heel langzaam, en dat deze al zo duidelijk is met 10 dpo is hopelijk positief!
Wat jammer dat je het ook hebt moeten meemaken, het is echt een nare heftige ervaring.. ik duim voor je da't je snel een gezonde zwangerschap mag hebben!
Wat een fijn nieuws Melissa! Hoop dat alles goed gaat en het op de juiste plek zit. Geeft me toch goede moed dat ik hier en ook op de facebookgroep zie dat veel meiden weer zwanger geraken na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hou je ons op de hoogte hoe het gaat? En voor aankomende week een fijne vakantie! Geniet ervan!
Mijn kv van vanochtend vroeg. Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap begon met enorme tuur strepen. Nu staat er direct een streep! En ben 11 dpo vraag me dan af of ik niet langer ben oid maar we zullen afwachten!
Je test ziet er gewoon heel goed en normaal uit voor 11 dpo! Gefeliciteerd en probeer wat te genieten van je vakantie. Het komt vast goed!
Wat fijn meis! Ziet er netjes uit! Hopelijk kan je er een beetje van genieten. Merk dat het hier na de miskraam nog steeds heel lastig is. Lekker proberen te genieten van je vakantie! Is misschien wel de laatste met z'n tweetjes...
Gefeliciteerd! Ik had ook 4 maanden na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap weer een positieve zwangerschapstest, en inderdaad waren dat ook veel duidelijkere zwangerschapstesten dan met buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Goede zwangerschap gehad, zoontje is alweer 1 nu. Ik wens voor jou hetzelfde.
Duidelijker kan niet denk ik! Met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik zo'n zwangerschapstest pas ver na mijn nod! Nu 12 dpo!
Wow, ziet er goed uit zeg! Gefeliciteerd! Dit is inderdaad ook heel anders qua verloop dan mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, die waren ook heel lang licht. Echt zo leuk voor je!!!