Dat pipeloentje zelfs met een 2e duidelijke streep nog geen gefeliciteerd over haar lippen krijgt maar moet zeggen dat ik het wel aardig vind dat ze meeduimt. Alle duimpjes helpen!
Ik bespeur een een beetje sarcasme in je reactie naar pippo en dat is niet echt charmant, maar goed. Je testen zien er heel mooi uit. Ik zag bij pagina 2 al dat je testen donkerder waren dan ze leeken. Ik had het ook bij kruidvattesten..ik zag las duidelijk een streep nadat er ruim 1 a 2 uur verstreken was. Dan was het pas een knaller. Ze drogen heeel langzaam op bij mij. Ben toen ook overgestapt op actiontesten. Vind deze gewoon beter. Van harte gefeliciteerd meid, dat het maar een voldragen zwangerschap mag worden!
Dank je wel! ❤️ En sarcasme? Helemaal niet... Pipo is alleen altijd zo lang 'negatief' en vroeg me af vanaf wanneer er een 'gefeliciteerd' af kan bij haar.... Maar goed, snap haar wel, maar zeker geen sarcasme, integendeel.
Ik ben nog gereserveerd blij voor je.Ik feliciteer niet voor je nod Daar heb ik zo mijn redenen voor.Maar ik kan in mijn reactie geen negativiteit bespeuren...jammer dat het wel zo opgevat wordt.
Ik vind de houding naar Pipo ook niet leuk. Ze voorziet je toch van duidelijke informatie, ook al onder je oude naam. Anyhow, je testen zien er mooi uit. Je banner moet je alleen even aanpassen, morgen is je nod dus ben je nu nog geen vier weken
Mijn NOD was woensdag(LF 12) of vandaag (lf14). Op basis van berekening van de verloskundige ben ik nu 4w1d zwanger, dus kan vlinder dat ook zijn. Na de echo kan dit aangepast worden, maar voor nu gaan ze bij mij uit van de duur van mijn cyclus en eerste dag ongesteldheid.
Vaak wordt het aangepast maar ik zou even de meest gebruikelijke telling aanhouden, een LF van 14. Een bevruchte eicel heeft namelijk zoveel dagen nodig en dan kan je beter te ruim rekenen dan te krap.
Als je hier alleen maar komt om te 'beschuldigen' dan blijf je toch lekker weg? Ik heb gisteren de verloskundige gesproken... Dus zij zal het wel weten, denk ik..... Fijne dag!
Pffff,ik zou eens nadenken over je manier van communiceren hier.Niet alleen nu,onder deze naam,maar ook onder je andere naam schortte er nogal eens wat aan.