Maar nogmaals,ik ben blij voor je,en ik hoop dat je over 8 maanden een wolk van een baby in je armen houdt
Inderdaad, ik heb ook een korte LF (11 of 12 dagen) maar gewoon 14 dagen aangehouden qua telling, en dat klopte precies met de echo. Gefeliciteerd!
Leef en laat leven. In t echte leven blijf je ook niet met iemand om gaan als je iemand niet leuk vindt (reageren). Het mooie van online is: bekijk de topics niet meer van diegene 😊 Ik vind Pipo ook negatief overkomen en vlinder reageert misschien niet altijd op de juiste manier.. Maar he.. Dat doe ik ook niet altijd. We are all human✌🏼️
Verloskundige heeft het voor mij berekend en met de echo zien we wel verder. Voor nu ben ik 4w1d zwanger. Late innesteling kan ervoor zorgen dat ik terug gezet ga worden (wat ik sowieso wel verwacht of misschien wel niet. We zullen het zien.. Aftellen tot aan de echo.. Duurt lang😖😉
Vinder gefeliciteerd je ben zwanger! Of dit nu 3+6 is of 4+0 who cares... Ik teste positief met 3+3 en die ligt in de kamer te spelen. Het kan altijd fout gaan dat weten we allemaal hier helaas maar voor nu geniet en ga uit van het goede!
Laten we ophouden met discussiëren onder m'n topic... Het heeft namelijk geen zin. Ik ben zwanger. PUNT! Laat me daar alsjeblieft van genieten & laat me dit ontdekken op m'n manier. Waardeer het zeer dat jullie 'ongerust' zijn... Of jullie je zorgen maken. Maar nogmaals... Ik ben zwanger & laat me er alsjeblieft van genieten.
Geniet er inderdaad gewoon van! De ene mensen (geen sneer trouwens) zijn nu eenmaal voorzichtiger dan de andere. Mijn zus vertelde het de dag zelf van haar test dat ze zwanger was, wij hebben de 1ste echo afgewacht. Iedereen gaat ermee om op zijn manier, net zoals we allemaal onze kinderen anders zullen opvoeden. Dus ik vind het niet fout van Pipo dat ze hier voorzichtig en realistisch reageert, maar ik begrijp jou wel dat je nu gewoon heel blij wilt zijn (en dat mag!).
Feit is dat meer dan de helft voor nod al misgaat...en na je nod maar 10 procent.Ik vind dat persoonlijk een groot verschil.En ook een reden waarom ik niet voor NOD ga feliciteren. Verder ben ik het met je eens,geniet,en ga van het goede uit.
Weet ik pipo en dat is ook waar. Natuurlijk mag jij iemand feliciteren als jij dat wil en wanneer je wil. Ik weet ook waar dat bij jou vandaan komt. Ook ik proef ik je posts (algemeen hoor) soms negatieve antwoorden maar relativeer het dan ook dat je het wel goed bedoeld
ga maar lekker zwangeren en ondekken! Hoop over een paar weken wel een mooie echo van je te zien hoor
Sorry spuitelf hier, ik vind het jammer dat het als negatief opgevat word. Ik ben zelf een paar keer teleurgesteld en ik wil daarom anderen niet gelijk 'blij maken'. Vanuit Pipo is dat hetzelfde. Niets kwaads bedoeld, ik heb je dat vanmorgen ook privé uitgelegd (omdat ik hier geen discussie wil maken, sorry dat ik het nu toch doe).
Gefeliciteerd met je zwangerschap 🎉👶🍀🙏🎁🚹🚺🚼yeah