Het topic zegt het al. Ook deze maand heb ik weer ovulatietesten gebruikt van 123, en afgelopen dinsdag begonnen ze weer licht op te lopen. Nog geen knaller maar we hebben het wel gezellig gemaakt. Er kan maar beter wat klaar liggen he. Vanaf woensdag ben ik 3x per dag gaan testen. Misschien wat te veel maar ik was eens benieuwd hoe het op enaf zou lopen. Nu had ik woensdagmiddag een positieve test (dacht ik). Donderdag bleef ik 2 donkere streepjes houden dus ook maar weer gezellig gemaakt. Maar het is nu zaterdag en ik blijf 2 knalstrepen houden. Nu willen we het natuurlijk best gezellig maken vanavond, dan zitten we keurig omde dag. Maar ik ben nu wel nieuwschierig.... ovuleer ik nu al 3 dagen of klopt er iets anders niet. Overigens zit ik op dag 23 vandaag. Edit een foto. De onderste is dus van vanmorgen (omstreeks 8:30 en het is niet de eerste plas. Het is de 3e) en hij is, in tegenstelling tot de rest, nog niet opgedroogd.
Heb je al een zwangerschapstest geprobeerd..? Al ben ik geen fan van deze ovu's ik vind die van action veel duidelijker..
Onderste is meest positief! Even door blijven testen, kijken of ze nu gaan aflopen. Vanavond en/of morgen nog even gezellig maken!
Omdat ze al drie dagen een positieve ovu heeft... Heb ik ook gehad.. toen bleek ik zwanger door een tip hier op zp ging ik pas testen (had ik zelf ook nooit aan gedacht) ik zeg niet dat het zo is he, maar het kán.
beste kans is de onderste inderdaad. Vind de ovulatietesten van de action veel duidelijker. Die gaven bij mij echt perfect resultaat
Het is voor iedereen persoonlijk welk merk er goede resultaten geeft. Ik heb die van de action gebruikt maar die heeft nooit een knaller gegeven. Wel een duidelijke streep maar echt niet zo knal als dat ts deze heeft.
Dat klussen vanavond is geen probleem De onderste is de laatste. Om 13:45 weer eens getest en zie nu....lekker duidelijk weer Gelukkig hebben manlief en ik het graag gezellig Overigens heb ik tot op heden geen problemen ondervonden met de 123, dit is voor mijn doen vreemd. Zou het kunnen komen omdat ik nu met tarwekiemolie ben begonnen?
Ik vind de tweede en de 1 na laatste op deze foto positief.Ik denk dat je gisteren je piek hebt gehad,en dus vandaag of morgen je eisprong.
Dank jullie wel dames. We hebben onze best weer gedaan deze maand. Nu duimen dat we zwanger het nieuwe jaar ingaan