10w oud wil niet slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jente2010, Sep 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wellicht dat de medicatie opgehoogd moet worden in dosering? Sorry van mijn reactie hiervoor, ik heb alles nog eens overgelezen, maar wij hadden eigenlijk zo'n soortgelijke situatie qua gehuil. Toch heeft de draagdoek ons er doorheen geholpen, want dan had je tenminste je handen vrij. De andere dingen kan je op marktplaats oid proberen te verkopen, de puckababy, reflux kussen enzo? Ik heb hier ook een puckababy liggen die te koop gaat, inbakeren bij koemelk allergie is geen oplossing, net als bij reflux niet. Sterkte ermee, en ik zou idd morgen de kinderarts bellen ipv tot dinsdag te wachten.

2. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,430
    0
    0
    hoi ,

is niks hoor van je reactie. was goed bedoeld he.

ik ga morgen zeker bellen en ook zeggen dak die dag nog wil komen en zal wel gaan, mocht toen vorige keer ook.

en draagzak denk ik erna ook voor te gaan zien, want kan haar echt zo maar half uur houden en dan begint het toch door te wegen.

waarom is ze eig s avonds en s nachts wel rustig???? nu ligt ze in prak van 20u20 heeft even geweend, ben ik tutje gaan geven en sindsdien is het stil. durf wel ni te gaan kijken als ze slaapt, beetje bang dat ze rustig wakker ligt en begint als ze me ziet.

hopen dat de arts morgen meer weet

gr

3. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,430
    0
    0
    hoi

even verslag uitbrengen

- omeprazole moet blijven
    - voor de fles die polysiane gel geven
    - twee keer per dag motilium
    - twee keer per dag druppeltjes ( even naam kwijt apotheek moest ze nog bestellen, wel iets vrij duurs en klein flesje 17 euro)
    - fles , alle de malk, indikken. had dit als eens gedaan, wou ze toen niet. nu moest het eig met ander product maar is tijdelijk niet leverbaar. dus toch de nutriton terug genomen en ging vrij goed.

ze ligt nu wakker in park, maar hoor ze niet, ze is met haar poppen bezig. :) hopen dat het zo blijft he.

gr

Share This Page