Bandenpijn, groeiende baarmoeder of harde buik???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samurai, 15 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik ben 16 wkn zwanger en sinds begin deze week af en toe gespannen buik. Het is vooral in de avond, wanneer ik moe word of na een wandeling met de hond ( is 1 en trekt soms flink aan de lijn). Het voelt alsof er een baksteen in mijn buik zit en ik 300 sit ups heb gedaan? Vanochtend badkamer gepoetst en nu heb ik het weer en heb ik ook een beetje lage rugpijn. Het is allemaal niet vreselijk pijnlijk en ik kan mijn buik nog indrukken. Vraag me af wat het is: groeiende baarmoeder, bandenpijn of harde buik?....

2. Crissie85

Crissie85 Lid

6 jan 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je buik echt aanvoelt als een bal en verkrampd maar niet pijnlijk is het een harde buik en als ik het zo lees eigenlijk als je druk ben geweest dus dan toch rustiger aan doen kan niet zoveel kwaad als het geen pijn doet maar is wel een seintje van je lichaam

Groetjes

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook klinken als een harde buik ja :)

4. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Ik heb het ook altijd s avonds. Meestal heb ik dan teveel gedaan maar ik heb het ook vaak na het eten dus dan zijn het de darmen ook een beetje.

5. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Hi dames,

Bedankt voor jullie reacties! Dus toch (nog) rustiger aan doen!? Gisteren had ik een relax dagje en heb ik lekker veel gelezen en toen had ik idd geen klachten. Oei, vind het wel moeilijk hoor om te rusten. Ga maar een nieuwe hobby zoeken, haken ofzo ;)

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha als rust helpt zou ik zeker wat meer rust nemen.
    Bij mij is er geen touw aan vast te knopen :p of ik nou rust neem of druk bezig ben, ik krijg ze toch wel :) gewoon gevoeligere baarmoeder. Kan gelukkig geen kwaad volgens VK.

Deel Deze Pagina