Allemaal in zo vroeg stadium?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tataar, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik weet nu 2 weken dat ik zwanger ben.
    Ik ben dol blij.
    Nu heb ik alleen last van me buik.
    Soort van krampen maar ook niet helemaal.
    Moeilijk te om schrijven.

Ik heb ook last van de tempratuur. Zo heb ik het heet en dan weer koud.
    Je zou kunnen zeggen opvliegers.

Slaap s`nachts ook erg slecht niet omdat ik naar de wc moet moet kan niet meer op me buik liggen dat ligt niet lekker.

En waar de meesten vrouwen las van hebben heb ik savonds. Misselijkheid.
    Met neiging tot overgeven maar er gebeurt niks. Erg vervelend.

Wie heeft er ook last van een soort opvliegers en is dat normaal in z`n vroeg stadium van de zwangerschap.?
    Of herkent iest anders?

Gr Tam

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Wen er maar aan.. heel veel is 'normaal' tijdens een zwangerschap. Irritant hè? Maar goed, ik herken heel veel van je klachten van in het begin van mijn zwangerschap. Niets aan de hand maar wel ontzettend irritant. Tegen de misselijkheid hielp bij mij kleine beetjes eten (crackertjes of lange vingers ofzo).
    Die krampen gingen bij mij met een week of 7 over (ik geloof dat het iets met innestelen en het rekken van de banden te maken heeft)

Warm / koud... heb ik en dat is nooit meer weggegaan. Ook nu nog... pfff... brrrr....pffff... brrr... irritant maar een vestje geeft je de mogelijkheid om aan te kleden en weer gemakkelijk uit te kleden.

Veel succes enne ... niet vergeten ... het is OOK heel leuk zwanger zijn!

Elle

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

inderdaad wen er maar aan ik zat gister met een fleece trui aan tv te kijken en lange vingers werkt goed en het ligt niet lekker op je buik ja kun je weinig aan doen en nu heb ik zelf dat ik niet slaap omdat ik erg last heb van mijn (.)(.) die zijn al een cup gegroeid

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jup, allemaal érg herkenbaar! Zwaar irritant soms :) Zelfs met di benauwde weer (hier in het oosten althans) zit ik soms te bibberen van de kou. Die vervelende krampen herken ik ook, al worden ze nu gelukkig wat minder :D Ik sluit me aan bij de andere dames: wen er maar aan :)

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Yep, hier nog een :D
    Warm/koud, misselijk, draaierig in mijn hoofd en meer van dat soort dingen....maar al met al vind ik het ook geweldig om dit mee te mogen maken en kan ik niet wachten tot de eerste echo volgende week woensdag!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Thnx voor de reacties. Ik weet dat het er allemaal bij hoort maar het is ind wel erg iritant.
    Ze zeggen ook wel je moet er wat voor over hebben he. Zo blijkt maar weer dat een baby niet uit kool komt. hihihihi

Maar ga ook zeker genieten van me zwangerschap want als alles goed gaat hou ik het 9 maanden.

Gr Tam

Deel Deze Pagina