Hey Maud, Je hoeft je hier niet druk over te maken. Omdat je zelf al weet dat ze een nieuwetijdskind is leer je hier heel goed als moeder zijnde mee omgaan. Je zult er dus altijd voor haar zijn en haar uiteindelijk ook begrijpen en dat zal Fenne weten ook! Komt goed
melloncollie, ik herken me heel erg in jouw verhaal. Ik was weer heel erg stil, maar die hooggevoeligheid voor prikkels en andere invloeden waren bij mij echt enorm. Ik neem ook altijd pijn over van andere mensen ofzo. Tegenwoordig kan ik me daar goed voor afsluiten, maar dat is in het verleden echt onwijs verwarrend geweest. Ik was als kind altijd moe omdat ik zoveel overnam van anderen en omdat er zoveel prikkels waren. En dat vonden mensen dan maar raar. Ach ze weten niet beter. Ik ben nu blij dat het op paranormaal gebied steeds meer groeit en dat ik mag ervaren wat ik heb ervaren. En ik ben wel van plan om daar in mijn beroep iets mee te gaan doen om andere mensen hun weg te helpen vinden in dit leven en hun ontwikkeling.
Nu ik eraan terugdenk... Laatst hadden mijn man en ik ruzie en ik voelde me echt als een klein kind in de hoek. Resultaat:huilbui. Ik ben in de badkamer gaan zitten en op dat moment werd die kleine wakker en begon ook te huilen.(en niet van mijn janken,ik ben een stille jankerd ) Doet ze anders nooooooooooooooit... Toeval of niet? Daar twijfel ik nu echt aan..
ik kende iemand die gaf sensi therapie. Dit was ze gaan doen nadat haar in de klas was opgevallen dat er kinderen waren die "anders" zijn zonder dit direct aan te kunnen tonen. Ze vertelde toen dat he vaak gaat om nieuwetijdskinderen. Ik heb zelf creatieve therapie gedaan en heb vaker kindern gezien die je doen denken aan nieuwetijdskinderen. Vaak heel creatief maar dan vooral anders creatief, dingen aandragen die niet meteen voor de hand liggend zijn!
Dit heb ik ook allemaal meegemaakt. Doordat ik niet wist wat het was voelde ik me altijd onbegrepen. Altijd frustraties maar nu ik allemaal weet wat het inhoud kan ik er goed mee omgaan.
Ja fijn he. En nu ben ik blij dat ik het allemaal heb ervaren, want anders was ik nooit de persoon geweest die ik nu ben.
hihi ik ga ook altijd naar de badkamer dan Denk het wel dat ze het gevoeld heeft. Kinderen voelen heel goed dingen aan vooral van hun ouders!
Hebben jullie ouders vroeger geprobeerd om dingen te onderdrukken? Ik neem aan dat jullie anders waren dan eventuele broers en/of zussen?
ja juist! Tijdens de therapieen die ik gaf verbaasde mij de reactie soms. Zij overdonderde mij. Ook in het maken van tekeningen enz. zag je andere dingen dan bij andere kinderen. Vaak ook oog voor het detail en onderwerpen die vaak het gevoel omschrijven. Wat ik van die lerares zo knap vond in de klas was dat ze niet zochten naar allerlei verklaringen voor het andere gedrag maar open stonden om zich te richten op het spirituele. Gelukkig hoor en zie je dat tegenwoordig veel meer.
ja heel erg. Wat frustrerend is dat altijd geweest en was ook altijd anders dan broertje/zusje. Mijn ouders zijn er achter gekomen tijdens een medium bezoek (vanwege mijn broertje ) en daar heeft de medium het zelf gezegd over mij. Alleen hebben ze er tot heden niets aan gedaan. ikzelf heb er mee leren omgaan nu.
Ik heb jou altijd al een rare gevonden Nee hahahahaha! Lijkt me wel heel lastig,dan moet je toch sterk in je schoenen staan om niet door te draaien als je door niemand begrepen wordt. En zeker als je niet begrepen wordt door je ouders.. Gelukkig herken jij het en krijgt Joshuah het misschien een stukje makkelijker.
zovaak heb je me niet gezien hihi Ik heb het er (nu nog) zo moeilijk mee gehad dat ik nu hulp heb ervoor. Gelukkig weet ik zelf hoe of wat scheelt idd voor joshuah. Het is dus ook erg fijn dat jij open staat voor deze onderwerpen en er dus echt voor fenne kunt zijn ps: ben je zelf ook een nieuwetijdskind? of liggen hier gewoon je interesses?
Ik denk dat als je er al zo open voor staat, je ervoor interesseert en de ervaringen hebt die maud heeft, dat jezelf ook een nieuwetijdskind bent. Of herken je je daar niet in Maud?
Ik ben heel geinteresseerd in het paranormale,in dingen die volgens de meerderheid niet kunnen. Ik ben enorm gefascineerd door het onverklaarbare. Mijn hele leven al. Toen ik nog een klein kind was kon ik uren in de lucht turen op zoek naar ufo`s hahaha! (nu stiekem nog hoor). Ik ben niet weg te slaan op sites zoals www.niburu.nl Ook ik voel dingen aan,heb een heel sterke intuitie,zal nooit iets doen als mijn gevoel nee zegt. Maar ik heb dit nooit als een last ervaren,ben ook niet anders dan anders zeg maar. Maar om nu te zeggen dat ik een nieuwetijdskind ben...nee... Daar heb ik veel te weinigkenmerken voor.
Wel mooi om te lezen , er zijn verschillende mensen geweest die hebben gezegd dat mijn dochtertje ook een nieuwetijdskindje is .. de punten die ik net op het lijstje zag , komen ook sterk overeen met haar .. En toen ze geboren werd had ze ook de oogjes open , en keek ook heel rustig de wereld in alsof ze nooit anders gedaan had .. zo mooi .. Dat gevoelige is vooral een puntje wat bij haar heel erg naar boven komt .. Ze ziet ook dingen die ik niet zie , en dat weet ik wel heeel zeker ..