Hallo meiden Ik ben nieuw hier , maar zit met een vraag .. een domme vraag denk ik maar toch denk ik er steeds aan Ik heb al een lief dochtertje van ander half maar weet niet weer hoe het met de zwangerschapstesten en alles ging Ik heb denk ik zondag as mijn nod .. ik weet dat eigenlijk nooit zo goed maar ongeveer. Nu had ik afgelopen weekend dacht ik een innestelingsbloeding alleen bij afvegen(ja fijne info i know) En vanmorgen toch een test gedaan vroeg ik weet het maar kan het niet laten.. De action test de gewone.. die geeft een licht streepje .. kan er best goed een streepje in zien.. Ben ik nu zwanger .. of kan het met deze testen dat het streepje vaag zichtbaar is zonder dat je zwanger bent? Ik ga iig zondag de clearblue digitale test doen maar vroeg me het af
Klinkt positief. Heb je een foto? Ik heb wel gehoord dat ze op een eisprong kunnen reageren maar als jij zegt dat zondag ongeveer je nod is zou het zomaar een positieve test kunnen zijn.
Oh echt.. denk dat dat idd laat is maar met mijn cyclus kan het misschien wel alhoewel ik wek verwacht dat zondag mijn nod. dus eisprong lijkt me onwaarschijnlijk. Een foto heb ik heb vandaag gemaakt.. maar hoe voeg ik deze toe.. haha oeps blond
Oeee blijblijblij wat fijn te horen Mijn vriend zei droog; Nee hoor op de beschrijving staat een donkere streep.. dus niet
Haha tuthola! Die is kei positief! En die digitale hoef je niet eens te doen. Hier, heb je hem gratis: Zwanger 1-2 weken Zo, kun je dat geld uitgeven aan een leuk kledingstuk of zo
Je bent inderdaad duidelijk zwanger, dacht dat er een echte tuursteep zou komen op je foto . Gefeliciteerd!