zaterdag of zondag nod. Zo eigenwijs als ik was toch vanmiddag gestrest en ja hoor. Nu hopen dat hij/zij nu wel blijft plakken. Valt me wel op dar het steeds langer duurt voor ze mooi kleuren
Ah gefeliciteerd Ashley Ik hoopte het zo voor jou ! Je bent al zolang bezig. Hopelijk mag Je over een maand of 8 een gezonde baby in je armen sluiten
Dank je ik hoop het zo. Wil nog niet gelijk te blij zijn omdat het ook best wel spannend is. Maar het verschil tussen gister avond. Een tuur en nu is wel mega groot dus heb er ergens een goed gevoel over. Morgen ochtend nog een testje wagen. En dan zaterdag maar ff een clear blue halen.
Jaaaa!!! Wat fijn! Heb al meerdere topics van je voorbij zien komen en het is je zo van harte gegund!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd en duimen draaien!!
Ben voor een ietsje pietje al blij maar nog niet helemaal de zekerheid. Eerst nog even door testen, hopen dat het goed op loopt. Maar stelt me wel gerust dat hij al goed duidelijk is hihi
Dat snap ik maar deze test is al zoveel duidelijker dan alle testen die ik van je voorbij heb zien komen @Ashleyrachel ❤️❤️❤️❤️
Joeppie! ben met bovenstaande eens. Vind dit echt een vd eerste duidelijke testen van je Voorzichtig gefeliciteerd!!
Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! Ik vind het al een mooi zichtbaar, roze streep! Mijn duimen draaien voor een mooie oploop!
@moonlightt dank je . @Mi2017 nog niet getest, lig nu nog lekker in bed Haha. Zal het straks even laten weten. Me borsten worden wel steeds gespannender dus dat geeft me een goed gevoel, alhoewel het niet echt comfortabel is