Jongens, jongens wat spannend. Ik zie net pas je KV test van gister middag. Zie idd een oploop. Mijn duimen blijven voor je draaien!!
Ik denk dat er langzaam aan toch een wonder aan het gebeuren is. En dat ik toch wel onder de categorie langzame aanmaak hcg val
De action op bovenste foto nogal slecht te zien, is trouwend de gewone test van de action dus die even apart op een foto
Wauw Ashleyrachel deze testen zien er echt wel veelbelovend uit!! Ik blijf duimen dat ze nog meer gaan oplopen!
Wauwww! Wat een mooie tests! Al die duimen draaien hebben schijnbaar toch geholpen! We gaan gewoon verder hoor haha! Proficiat
Dit ziet er héél goed uit!! Wauw!! Het is je gegund, ik duim! Misschien toch een late innesteling gehad?!
Jaaa ik denk dat het toch nog goed gaat komen bij je! Mijn testen van gister waren al mooi opgelopen vergeleken met de dag ervoor.. die had je geloof ik al gezien in mijn topic? Nu vanochtend een cb digital gedaan en kijk maar naar het resultaat haha. Bij me vorige zwangerschap wat een vroege miskraam werd, werd de cb digital pas positief toen ik bijna een week overtijd was.. dus hopelijk een goed teken. Super blij voor jou meis
Jeejh wat mooi, gefeliciteerd das toch altijd een fijne bevestiging die digitale. Ik moet zaterdag naar nl voor een verjaardag dan haal ok er ook 1 en dan denk ik zondag testen
Jaa inderdaad een fijne bevestiging! Hou je ons op de hoogte wat de uitslagen zijn? We hopen allemaal heel erg voor je het is je zo gegunt!
Heb al geprikt vanmorgen, maandag de uitslag. Omdat het eerst naar het lab in nl moet omdat de in Duitsland andere waarden meten.