Nee vandaag niet meer, moesten al optijd naar Nederland om de bonus dochter van school te halen en nu de hele dag met haar op stap. Dus denk dat het zondag pas weer wordt
Bovenste test van donderdag. Onderste kV en action van vanmorgen. kv is overigens nog niet opgedroogd dus ga er van uit dat die nog wel iets donkerder wordt.
@Mi2017 dank je wel @jk84 ja het was zeker spannend nu lekker genieten van het zwanger zijn, en aftellen naar de eerste echo. De onzekerheid is nu voor een groot deel verdwenen, het zit er nog wel maar das nu puur de spanning naar de eerste echo hopelijk is dan ook alles goed.
Jeetje zeg, mij hadden ze mogen afvoeren denk ik. Wat een rollercoaster is dit zeg. Je testen zien er fantastisch mooi uit, gefeliciteerd!!
Heb er ook echt veel last van gehad hoor de onzekerheid. Gelukkig zijn ze bij mijn werk/afdeling van de mmm op de hoogte. En hebben ze me dinsdag naar huis gestuurd om rust te nemen in de hoop dat het dan nog goed uit zou pakken. Denk dat het toch zijn wonderen heeft gedaan.
@Ashleyrachel oooh wauw meid, wat een geweldig mooie opgelopen testen! Zo super blij voor jou! Ik ga je nu dan toch echt officieel feliciteren! GEFELICIFLAP! nu lekker genieten en aftellen naar de dag dat je je kleine voor t eerst op de echo kan zien!