Wow, wat een rollercoaster. Je laatste testen zien er goed uit. Misschien is embryootje gewoon wat later in gaan nestelen. Spannend!!
@Ashleyrachel laat je ons straks even de uitslag van je bloedafname weten? Ben heel benieuwd meis. Zal vast helemaal goed zitten!
@Loraintje laat ik weten. Vanmorgen nog even getest. De test streep van de cb knalt van het scherm. Dacht ook nog even de proef op de som nemen met de ovulatie testen van de action die knalt ook Haha. Voor de rest kV wel steeds minder tevereden over. Knalt lang niet meer zoals vroeger.
Idd mooie knaltesten gefeliciteerd Hoor de laatste tijd idd dat die van de kruidvat niet meer zo denderend zijn. Mijn ovulatietesten van de action knalde ook als die van jou echt donkerpaars werd de testlijn.
Uitslag van het bloed binnen. Op 8 mei was het :6 hcg Op 11 mei geprikt en dus vandaag de uitlag binnen gekregen en van donderdag 11 mei stond hcg op : 50 Hij is dus vorige week in drie dagen behoorlijk verdubbeld, en dus toch wel het vermoeden bevestigd dat ik gewoon een trage start had met de aanmaak van hcg.
Top . Geniet van je zwangerschap Idd trage aanmaak van HCG zo te zien Je testen zien er supergoed uit.
Mooie uitslag hoor! Doet me wel vermoeden dat je minder ver bent dan je banner zegt. Anderzijds had je 4 mei al een tuurstreepje en moet je hcg dus <6 geweest zijn.. bijzonder! Anyhow... je testen knallen dus gaat vast goed! Nu duimen voor 24 mei ✌️