Oh nee! Ik lees al die tijd ook al stilletjes mee.. Hoop dat het blijft plakken! Hoe laat heb je de echo?
Lieve Ashley, heel veel succes bij je echo en hopelijk kun je er van genieten. Naar dit moment heb je de afgelopen 2 weken toegeleefd! <3
Lieve meiden, dank je voor alle lieve berichtjes. Helaas gisteren bloeding begonnen met daarop volgend krampen. Vanmorgen vijf minuten coor de echo, op de toilet de beeb verloren. Echo bevestigde dit en enige wat ze nog zagen was dik baarmoederslijmvlies volgende week nieuwe echo om te kijken of we weer opnieuw kunnen starten. Ben wel verdrietig maar het is ook goed Zo. Ben daarin best nuchter, beter nu dan over paar maanden Zwanger worden komt wel weer wanneer mijn lichaam en hoofd er klaar voor is.
O hele dikke knuffel meis Wat verdrietig! Ben eerlijk gezegd wel blij dat het geen bbz is, begon daar wel aan te denken na je verhaal over bloed en krampen in combinatie met de trage start. Voor nu heel veel sterkte. Take it easy!
Oh Ashley, ik weet hoe het voelt Het is vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte. Het was je echt heel erg gegund....