@Mi2017 het was nog vroeg Net getest van de ochtend urine. Heb die vanmorgen bewaard in een bekertje. Want vondt 4:30 wel heel vroeg om te testen Haha. Echter nu weer een tuur streep. Erg vreemd vraag me toch af of die van zon duidelijke streep als gister middag ineens zo kan aflopen naar een tuur. Probeer vanmiddag nog een keer met middag urine. Maar ben toch bang dat het niet goed gaat.
Het kan zijn dat je een middag tester bent hoor. Mijn testen waren in de middag ook veel duidelijker dan in de ochtend.
@Jolanda1986 ja en bedenk me net dat hcg natuurlijk om de dag verdubbeld ongeveer, dus dan zou die morgen wel duidelijker moeten worden. Zou ff weer een foto doen, al krijg ik hem nu wel lastig op de foto, heb de test van gister even door laten lopen met ene druppel water omdat die gelig was geworden.
Klopt Hcg verdubbeld iedere 48a72 uur. Tussen je test van gister en vandaag zit mss net 12uur dus vanmiddag is ie mss wel duidelijker.
Lijkt nu die opgedroogd is, wel een stuk duidelijker. Vanmiddag dus maar is kijken of her duidelijker is met 24 uur verschil.
Ja de kruitvat droogt idd heeeeeeeeeeeel langzaam op Belangrijk is dat je binnen vijf min iets ziet en erna komt er vaak pas een duidelijke streep Ik testte ook smiddags beter
Wat spannend zeg!! Ik was ook een middagtester, dus wie weet!! Lekker de kruidvat weer sponseren met al die testjes!! Het is je gegund!!!
Ashleyrachel oh ik ga voor je duimen!! Het is je gegund! We zijn tegelijk gestopt met de pil en ik weet dat we wel eens samen in een NOD groepje hebben gezet.
Wat spannend meid, jij bent al net zo lang bezig als ik zie ik. Hopelijk lopen de testjes nog verder op. Mijn duimen draaien voor jou
Ik zie elke keer idd binnen 2 min een tuur en idd pas na een min of 10 zie je hem duidelijk, heel vaag dat ze tegenwoordig zo langzaam opdrogen.