Nu met de test van vanmiddag erbij. Wederom weer gelijk een tuur streep. Vindt de test van gisteren redelijk gelijk met de opgedroogd test van vanmorgen. Wat vinden jullie?
Hmm vind het niet leuk om te zeggen maar ik vind de test van vanmiddag vrij licht. Ik hoop echt voor je dat de testen nog zullen oplopen!
Hij blijft wel heel licht. Maar dat hoeft niks te zeggen. Zou komende dagen doortesten. Ik duim voor je!
@Ashleyrachel miss heb je teveel gedronken?? want de test is miss ook nog niet eens opgedroogd dus ik zou nog even wachten tot ie is opgedroogd en anders morgenmiddag pas weer testen als je dat lukt
Moet wel zeggen dat de foto gelijk gemaakt is na het doen van de test. En dr andere twee echt wel ff nodig hadden om goed duidelijk te worden. Ga morgen ook nog een keer testen. Maar toch bang dat het foute boel is idd. Ben wel echt sinds vanmorgen lichtelijk beroerd, borsten zijn ook nog steeds gespannen. Iemand een idee wanneer ik het beste een digitale zou kunnen doen?
Bewust bijna niets gedronken sinds ik wakker ben 2 kopjes thee. Ja we wachten nog even tot morgen hopelijk dan meer duidelijkheid Pff zo vreselijk dit Haha
Ik hoop het, zat trouwens net in me app te kijken en kan ook zo zijn dat ik vandaag pas 11 dpo ben. Volgens me cyclus app zou ik dan maandag ongesteld moeten worden. Zelf denk ik echter tot 12 dpo omdat ik op de 21e een ei had van 18 mm
Zie nog geen verschil maar dat hoeft ook nog niet. Hcg verdubbelt in 48/72 uur. Kan best zijn dat je ei toch later is geweest dan dat je denkt Ik duim nog ff door
Anders hou je 11 dpo aan en morgen gewoon 12 dpo. Hopelijk krijg je gewoon een mooie goede test ik blijf heel hard duimen.
Mijn knaller was drie dagen na nod , ondanks dat ik al op 8 dpo een tuurstreep had Ik zit mijn topic te zoeken met mijn testen, maar lukt niet door de verandering vd website
Maar goed, nu maak ik wel vroeg hcg aan denk ik. Snelle innestelling denk ik , omdat ik ook vooruit ben gezet Maar de uiteindelijke knaller duurt altijd ff. Dat was mijn moraal van het verhaal Wel irritant dat je altijd elke keer dit soort streepjes hebt Ik duim voor een mooie oploop morgen En als je nod pas maandag is heb ik alle hoop
@XmoonlightX jeetje wat zijn die duidelijk zeg. Ja heb geen idee hoe de aanmaak nu met me hcg is, Toen ik er in 2014 met 5,5 week perongeluk achter kwam dat ik zwanger was had ik ook nog niet eens op dat moment een knaller. Meer zoals jou test van 10 dpo. Mja nog even geduld hebben Haha Pff zenuwslopend dit. Mocht het niet zo zijn is het natuurlijk balen maar is het ook oké. Zolang de lichte misselijkheid zere borsten en de lichte steekjes er nog zijn, de lichte hoofdpijn hebben we nog moed.