Nee vanmiddag niet meer getest. Laat morgen op het werk even hcg prikken in het bloed. Vindt het toch gek dat de cb digitaal nog aan geeft niet zwanger terwijl de rest toch allemaal wel duidelijk is.
Ik volg je stiekem al een tijdje. En ik zie nu mooie lichte streepjes. Nu reageer ik toch maar een keer.Ik hoop dat ze oplopen. Een hart onder de riem van mij. En ik duim voor je!!
Dank je lief van je . Er zit gelukkkg wel een oploop in de kV van gister ochtend en vanmorgen dus daar wel blij mee, maar merk toch elke keer dat ik in de middag toch duidelijkere strepen heb dan de ochtend. Hopelijk geeft morgen de bloed test meer geruststelling Haha
@Ashleyrachel Een oploop geeft goede hoop. Fijn dat je morgen een bloedtest gaat doen. Dan heb je wat meer zekerheid. Spannend!
Proficiat Ashley! Ik teste bij mijn 1ste kindje op 8DPO heel licht positief met een streepjestest. 3 dagen later 's nachts met Clearblue getest, zei 'Niet zwanger' en de dag erop, op 12 DPO zei hij 'Zwanger'. Die heeft meer HCG nodig
Is niet raar hoor, die heeft gewoon meer hcg nodig En had je die met of zonder weken indicator Want die zonder heeft nog meer hcg nodig dan die wekenindicator
Op basis van 1 bloeduitslag kan je ook niet heel veel natuurlijk, want ook daarbij moet je een goede oploop zien
Laat het weten wat het is moet om half tien hier naar de militair arts, ze wou me sowieso spreken gezien de mmm en denk dar we dan morgen de uitslag hebben van het bloed. Vanmiddag na werk tijd nog ff een kV doen. Fertiliteitsarts gesproken en de 24e staat de eerste echo gepland.
Ze zijn mooi opgelopen je testen. Bij mij gaf cb indicator ook aan niet zwanger en andere testen van wel. Succes vandaag
Vanmiddag hcg geprikt morgen de uitslag. Einde van de middag een test gedaan maar ben bang dat het niet blijft plakken. Test is flink af gelopen