Ja, was opgedroogd. Ga morgen vroeg nogmaals een test doen maar heb er ondertussen een hard hoofd in.
Ik twijfel eerlijk gezegd ook heel erg of dit goed komt. Ik zou denk ik in jouw geval uit gaan van het ergste...hoe naar dat ook is. Ik vond de oploop al weinig hoopgevend. Balen meis Ik had het je echt gegund!
@Ashleyrachel hoe kan dit nu!!! Hopelijk gewoon een fikse schommeling anders is het wel heel erg kl.o.te
Tja vanmorgen, cb is nog altijd duidelijk dus daar hoef ik niet aan te twijfelen, cb lijkt ook iets duidelijker dan de cb van zaterdag. Maar de kV werkt dus niet mee. Of ik heb hcg met borderline gedrag ofzo of er klopt iets niet. Misselijkheid zere borsten steekjes zijn nog steeds aanwezig
Pfff ik duim voor je. Vroeger ( 3 jaar terug) leek de k2v5 eerder aan te slaan dan andere testen, zijn ze veranderd? Vind ze nogal tegen vallen.
Pffff je houdt het wel spannend! Ik Vind de CB nu echt wel heel duidelijk. Maar misschien niet duidelijk genoeg voor na NOD. Ben benieuwd naar de uitslag van de bloedtest vandaag...houd ons oo de hoogte he!
Kan zijn dat vandaag nod is dus misschien verklaard het dat? 21 april vrijdag een ei van 18 mm gehad kn dus zijn dar die pas die maandag of dinsdag gesprongen is. Hopelijk pakt de bloed test goed uit
Cb vindt ik nu wel duidelijker , heb je geen last van buikpijn ofzo bbz zou ik eventueel ook goed mee uitkijken
Mijn beste vriendin had ook deze schommelingen, ene dag donkerder, dan weer lichter. Maar liepen nooit op naar echt donker. Bleek een bbz te zijn. Hou het dus goed in de gaten deze week of vraag desnoods een echo aan?
Jeetje Wat zenuwslopend dit. Ik kan je geen advies geven, behalve dat iedereen anders is. Het is wachten wachten wachten, en ik hoop voor jou negen maanden lang!
Uitslag van de bloed test Geprikt gisteren op 8-5-17 Hcg aangetroffen op 6 Volgens de militair arts dus zeker zwanger. Echter ik vindt dit voor vier weken echt veel te laag en dus ga ik me voorbereiden op het feit dat het mis gaat. Moet straks om 10:30 de verpleegkundige bellen om dit te bedrogenen, en hopelijk eventueel een echo om te kijken of er niks anders aan de hand is
Dat lijkt me ook heel laag ja! Of je moet veel korter zwanger zijn. Maar ik zou hier geen goed gevoel over hebben...
Oei, nee dat lijkt me te laag. Geen wonder dat de kv2v5 de hCG niet meer oppikt. Wat ontzettend jammer en verdrietig, meis.