Dank je allemaal voor de lieve en opbeurende reacties, ik ga gewoon afwachten aankomende week nog een keer bloed laten prikken mocht er nog geen bloeding zijn geweest
Ook niet leuk al die schommelingen. Had gehoopt dat je iets meer duidelijkheid zou hebben. Sterkte en succes met alles. Ik blijf je volgen.
Lastige en verdrietige situatie zo. Maar met een hcg van 6 is de cb wel erg duidelijk! Ook raar. Hopelijk gaat je hcg snel stijgen. 6 is wel erg laag voor een goede zwangerschap. Sterkte!
Vanmorgen de laatste cb plus gedaan. Ik heb echt geen idee wat ik hier van moet denken... hij loopt gewoon niet af... maar hij lijkt naar mijn idee weer Iers donkerder dan gister...
En om het nog even spannend te houden Een nieuwe foto kV van nog geen 5 min terug. Zostraks bij mijn moeder geweest. Situatie uit gelegd dat ik zwanger ben laag hcg enz en dar het waarschijnlijk mis gaat. Wou het haar nog lang niet vertellen omdat ik het een verrassing wou houden. Verteld me moeder opeens..... toen ik zwanger was van jou heb ik 8 weken in onzekerheid gezeten. Ze zeiden dat je een mk zou worden en gaven me de keuze om je met 6 weken weg te halen omdat ik toch nog 2 weken wou wachten was ineens de hartslag bij week 8. En was je gezond..... Okeeeee vreemd vaag dus ik dacht kV er tegen aan.... en tja snappen jullie het nog????
Laten we het hopen, korter zwanger kan haast niet, zit toch echt wel op de vier weken.... im soooo confused